gardeshban.ir

خانم شیما سادات مصطفوی پور به عنوان دبیر کمیته مشارکتهای مردمی انجمن جهانی پزشکان صلح و سلامت منصوب کرد.
کد خبر: ۱۵۲۳۸
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۸-1398 April 31
گردشبان (gardeshban.ir) :
در حکمی از سوی دکتر مسعود چینی‌گر زاده مدیرکل انجمن جهانی پزشکان صلح و سلامت، شیما سادات مصطفوی پور به عنوان دبیر کمیته مشارکتهای مردمی انجمن جهانی پزشکان صلح و سلامت برگزیده شد. انجمن جهانی پزشکان صلح و سلامت چندسالیست با حضور داوطلبانه پزشکان و پیراپزشکان و پرستاران برجسته کشور و خیرین سلامت در ایران، آغاز به کار کرده است.

این سازمان مردم نهاد بین‌المللی در زمینه درمان بیماری‌های رایج به گونه رایگان در منطقه‌های محروم استان‌های گوناگون ایران و برخی کشور‌های آفریقایی، توانسته است گامی مؤثر در زمینه پیشگیری و درمان بیماری‌های رایج در ایران و جهان بردارد. 

با توجه به اقبال چشمگیر مردم، پس از اعزام تیم پزشکان صلح و سلامت در ایران و دیگر کشور‌های جهان، کمیته مشارکتهای مردمی انجمن جهانی پزشکان صلح و سلامت برای حضور سفیران سلامت ایران شامل هنرمندان برجسته، پژوهشگران نامدار و قهرمانان ورزشی و خیرین سلامتی راه‌اندازی شده است. 

برای راه‌اندازی کمیته مشارکتهای مردمی انجمن جهانی پزشکان صلح و سلامت در گام نخست، مصطفوی پور در پیشینه خود، دکترای مدیریت ، ریاست حوزه های اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران ، سازمان ورزش و دبیر هیات ورزشهای همگانی استان تهران و… را دارد به عنوان دبیر کمیته مشارکتهای مردمی این انجمن در سطح ملی و فراملی از سوی دکتر مسعود چینی‌گر زاده (مدیرکل انجمن جهانی پزشکان صلح و سلامت) منصوب شده است.

 در بخشی از این ابلاغ خطاب به مصطفوی پور آمده است: با عنایت به تجربه و تخصص حضرت‌عالی ، بدین وسیله جناب‌عالی را به عنوان دبیر کمیته مشارکتهای مردمی انجمن جهانی پزشکان صلح و سلامت منصوب می‌نمایم. بهره‌گیری از توان اندیشمندان و استادان دانشگاه و نخبگان اقتصادی و راه‌اندازی کمیته مشارکتهای مردمی انجمن جهانی پزشکان صلح و سلامت و ارتباط با سازمان‌های مردم نهاد فعال از جمله وظایف دبیر کمیته مشارکتهای مردمی این انجمن خواهد بود.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار