gardeshban.ir

آسیا ترکیبی شگفت انگیز از شهرهای پر هیاهو، معبدهای باستانی و عجایب طبیعی است. ما در میان میلیون ها پرواز جستجو کرده ایم و بهترین کشورهای توریستی آسیا و چند نکته کوچک هنگام بازدید از این شهرها را پیدا کرده ایم.
کد خبر: ۱۵۲۶۵
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۸-1398 May 01
گردشبان (gardeshban.ir) :
سفر به بهترین مقاصد گردشگری آسیا می توانند مقرون به صرفه تر از چیزی باشند که فکر می کنید اگر به خرید کردن و دنیای شبانه، غرق شدن در در فرهنگ یا تحسین کردن طبیعت علاقه دارید، در این جا با بهترین کشور آسیایی برای مسافرت آشنا می شوید. 


شانگهای

شانگهای عجایبی مانند معبد بودایی جید، شهر باستانی کیبائو با تاریخ هزار ساله اش و باغ های 400 ساله ی "یویوآن" با مجسمه های معروف جید را در خود جای داده و از جذاب ترین مقاصد گردشگری آسیا برای گردشگران است. تعدادی شگفتی مدرن نیز در شانگهای وجود دارند مانند برج تلویزیون مدرن شرقی مروارید و مناظر فوق العاده اش.

در همان نزدیکی:

پوتوئوشان: شهری ساحلی و زیبا و مرکز مدیتیشن که حدود یک روز رانندگی با ماشین از شانگهای فاصله دارد.

پکن

در قلب پکن شهری ممنوعه وجود دارد، قصری عظیم و پهناور که زمانی خانه امپراتورهای سلسه مینگ و کینگ بوده است. موزه این قصر پر از آثار هنری زیبای چینی است. پکن همینطور برای داشتن جواهرهای زیبای معماری به خود می بالد، مانند بت خانه برج مانند معبد تیانینگ که در بین سال های 1100 تا 1120 ساخته شده است و بت خانه معبد سیشو که در دوران حکومت سلسه مینگ در قرن 16 میلادی ساخته شد است. چین را می توان در لیست بهترین کشور آسیایی برای مسافرت جای داد و از سفر به شهرهای آن لذت برد.

در همان نزدیکی:

1. دیوار بزرگ چین حدود 5/1 تا 5/2 ساعت، بسته به مکان هایی که از آن ها بازدید می کنید، از شما فاصله دارد.

2. لانگینگ گرج با قله ها و چهره های سنگی اش حدود یک ساعت و نیم رانندگی با ماشین از مرکز شهر پکن فاصله دارد.


توکیو

در توکیو همه چیز از معبدهای باستانی تا دنیای شبانه درخشان را با هم پیدا می کنید. یک مسابقه کشتی سوموی سنتی را تماشا کنید، از معبد تاریخی سنسو جی بازدید کنید و به میناتو میرای21 و هتل های مدرن، موزه ها، بوتیک ها و کافه های درون آن سری بزنید. در آن جا حتی یک شهربازی هم پیدا می کنید!

در همان نزدیکی:

1. کاماکورا از مقاصد گردشگری آسیا، که به عنوان "کیوتوی کوچک" شناخته می شود، بودای بزرگ، دومین مجسمه بزرگ برنزی بودا در ژاپن را در معبد کوتوکوئین به نمایش می گذارد.
2. هاکونه، خانه دریاچه "آشی" است و منظره ای فوق العاده از کوه بزرگ فوجی دارد، این دو ویژگی این شهر را به یکی از محبوب ترین ایستگاه ها برای مردم محلی و گردشگران تبدیل کرده اند.


بانکوک

بانکوک یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری آسیا در سال 2018 است. بازدید کنندگان عاشق غذا و مرکزهای خرید این شهر هستند. مانند بازار شناور دامنئون سادوک با غذاهای خوشمزه اش از نودل تا غذای دریایی و بازار آخر هفته چاتوچتک با 8000 دکه محصولات تایلندی برای فروش از لباس های زیبا گرفته تا صنایع دستی تزئینی. تایلند را باید از بهترین کشورهای توریستی آسیا دانست و به شهرهای آن سفر کرد.

در همان نزدیکی:

1. سیام باستانی یا موآنگ بوران، این محل صدها نمونه بازسازی شده از ساختمان های دیدنی تایلند را به نمایش می گذارد. حتی زمین آن جا به شکل تایلند در آورده شده است.
2 .جزیره کولارن، شش ساحل با آب های آرام و نیلگون و تعداد زیادی فعالیت های ورزشی آبی وجود دارد.

3. هئوا هین از دیگر ساحل های تایلند آرام تر است. شهر تاکستان، معبدهای دیدنی، چشمه های کنار دریا و رستوران های زیادی دارد.


مانیلا

پایتخت فیلیپین یکی از بهترین کشور آسیایی برای مسافرت به دلیل تاثیر پذیری اش از اسپانیا، آمریکا و چین تاریخی ترکیبی دارد. از منطقه در برگرفته شده توسط دیوار مانیلا به نام اینتراموروس بازدید کنید تا کلیسای زیبای سان آگوستین و فورت سنتیاگوی تاریخی را ببینید. یکی دیگر از جاذبه ها، بینوندو، قدیمی ترین شهر چینی جهان است، توریست ها با کالسکه هایی که اسب ها می کشند وارد این شهر می شوند و به غذاخوری ها و مرکز خرید های محبوب بینوندو برده می شوند.
در همان نزدیکی:

1. آبشار های داراناک در پای کوهستان تانیا قرار دارند و با گیاهان استوایی در بر گرفته شده اند. این محل جای مناسبی برای پیدا کردن آرامش بیرون از هیاهوی شهر است، به ویژه در ماه های داغ تابستان.

2. ساحل لایوا، که در خلیج جنوبی لوزون قرار دارد، گریزی ساحلی آرام در هنگام روز است.


هنگ کنگ

بهترین جاذبه های هنگ کنک قله های کوه ها که تنها با تراموا یا مسیرهای کوهنوردی در دسترس اند، خیابان ستاره ها، چشم انداز پیاده روی خلیج ویکتوریا و بازار شبانه خیابان معبد، جایی که می توانید شب خود را با یک نوشیدنی روی یک بار بالاپشت بامی به پایان برسانید، هستند. برای تجربه های معنوی تر از معبدمان مو، قدیمی ترین معبد هنگ کنگ و مجسمه برنزی عظیم تیان تان بودا در جزیره لانتائو نزدیک صومعه پولین، بازدید کنید.

در همان نزدیکی:

1. اوکیناوا تنها یک پرواز با شما فاصله دارد و ساحل های زیبا و غذای عالی را به شما ارائه می دهد.

2. سفرتان به هنگ کنگ را با سفری یه روزه به ماکائو، که قدیمی ترین مجموعه اروپایی در شرق است، کامل کنید.

سئول

سئول هر ساله میلیون ها گردشگر را به خود جذب می کند و سیستم مترو مدرن آن امکان بازدید از جاذبه هایی مانند قصرهای سلطنتی، پارک های تفریحی و بازارها و رستوران های جالب را فراهم می کند. محبوب ترین جاذبه گردشگری در پایتخت کره جنوبی کاخ "گیونگ بوک گونگ" است که در سال 1395 میلادی ساخته شده است، این کاخ تورهایی رایگان در چندین زبان مختلف به بازدیدکنندگان ارائه می دهد. سئول همچنین خانه بزرگ ترین مجموعه تفریحی سرپوشیده روی سیاره زمین،"دنیا ی لاته" است. 

جایی که سواری ها، رژه ها و نمایش های نور های لیزر خود نمایی می کنند. برای یک تجربه خرید بی نظیر، به بهشت مد و فشن که بازار "دونگده مون" نامیده می شود، بروید. به کره جنوبی یکی از بهترین کشورهای توریستی آسیا سفر کنید و خاطره ها ثبت کنید.

در همان نزدیکی:

1. جزیره زیبای "جه جو" در آن سوی خلیج شبه جزیره کره آرمیده است. این جزیره به خاطر ساحل های زیبا و مسیرهای کوهنوردی اش از درون مناظر آتشفشانی، شناخته شده است.

2. با سفر با تور به جنگل سو وون هواسئونگ و دهکده های بومی کره در تاریخ و فرهنگ غنی کره جنوبی گردش کنید.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار