gardeshban.ir

وزیر راه و شهرسازی خبر داد/
وزیر راه و شهرسازی از زمان تکمیل و بهره برداری آزادراه همت تا کرج و منطقه یک آزادراه تهران ـ شمال خبر داد.
کد خبر: ۱۵۲۷۴
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۸-1398 May 01
گردشبان (gardeshban.ir) :
وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید معاون اول رئیس‌جمهور از روند پیشرفت احداث پروژه ادامه آزاد راه همت تا کرج و اتصال آن به محور کرج- چالوس گفت: پروژه آزادراه همت تا کرج برای استان‌های تهران، البرز و استان‌های همجوار پروژه‌ای گره‌گشا است.

محمد اسلامی افزود: این پروژه ملی رشد مناسبی دارد و از نظر عملیات اجرایی طبق زمان‌بندی پیش می‌رود و البته هر روز معارضانی در این پروژه به ترتیب ظهور می‌کنند.

وی ادامه داد:‌ در این پروژه باید دکل برق فشار قوی منتقل شود که در این باره هماهنگی‌ها با وزارت نیرو انجام شده است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مشکلات مالی و فنی در این پروژه نداریم، گفت: امیدواریم این آزاد راه در هفته دولت به بهره‌برداری برسد.

اسلامی اضافه کرد: ۲۵ پروژه آزادراهی به طول هزار و ۱۰۰ کیلومتر در دست ساخت داریم ضمن اینکه پیشرف پروژه‌های آزادراهی که با حضور بخش خصوصی است مناسب ارزیابی می‌شود.

وی اضافه کرد: از مهمترین پروژه‌ها در این باره می‌توان به کنار گذر جنوبی تهران به طول ۱۶۰ کیلومتر اشاره کرد که از آبیک به چند شهر متصل می‌شود و ترافیک زیادی را از بین می‌برد؛ تقاطع غیرهمسطح آن در دست اجرا است و قبل از پایان سال بخش مهمی از این آزادراه به بهره‌برداری می‌رسد.

وزیر راه و شهرسازی درباره آزادراه تهران-شمال نیز گفت: منطقه یک آزاد راه تهران – شمال رشد مناسبی دارد و پیش‌بینی می‌کنیم تا قبل از پایان تابستان به بهره‌برداری برسد. در منطقه یک آزادراه تهران شمال موضوع تجهیزات امری مهم است که باید طبق استاندارد نصب شود و ایمنی راه قبل از بازگشایی کاملا فراهم شود.

وی افزود: آزاد راه تهران شمال آزادراهی هوشمند است و بدون تجهیزات کنترل و مراقبت و تهویه امکان افتتاح ندارد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار