gardeshban.ir

در این مقاله راهنمایی های لازم برای صرفه جویی در مسافرت را ارائه خواهیم داد:
کد خبر: ۱۵۳۳۰
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۸-1398 May 03
گردشبان (gardeshban.ir) :
مسافرت می تواند یک ماجراجویی عظیم باشد، اما در عین حال دارای پتانسیل زیادی برای وارد کردن استرس به شما هم خواهد‌بود. صرفه جویی در سفر باید در تمامی موارد صورت گیرد.در این مقاله راهنمایی های لازم برای صرفه جویی در مسافرت را ارائه خواهیم داد:

1. مقابله با تاخیر هواپیما

زمانی که پرواز شما با تاخیر روبرو باشد، شما قطعا خسته شده و نیاز به استراحت خواهید داشت. قبل از پرواز برای خریدن یک بالشت، اقدام کنید تا در این زمان نیازی به پرداخت هزینه و وارد شدن به اتاق‌های استراحت نداشته باشید.

2. ابزار و ادوات ساخت ویدئو را فراهم کنید

آیا دوست دارید ماجراهای سفر خود را با دیگران در صفحات اجتماعی به اشتراک بگذارید؟ قبل از سفر می توانید برنامه های ساخت ویدئو و عکس را که امروزه بسیار پرطرفدار هستند و رایگان نیز هستند را دانلود کنید و در سفر با سرعت زیاد آنها را ویرایش کرده و به اشتراک بگذارید. این برنامه‌ها بر روی اکثر گوشی‌های تلفن همراه کار می کنند.

3. از وسایل و اشیاء با ارزش غافل نشوید

همانطور که گفتیم صرفه‌جویی فقط مختص زمان و یا پول نقدی که از آن در سفر استفاده می‌کنید، نیست. بلکه از دست دادن وسایل با ارزش نیز برای شما هزینه‌آور است. گذرنامه، جواهرات، مدارک سفر و چمدان، وسایل باارزشی هستند که باید حواستان به آنها باشد.

4. یک فنجان همراه داشتن باشید

اگر عاشق قهوه هستید، یک فنجان یا لیوانی که قابلیت استفاده‌ی مجدد داشته باشد را در کیفتان بگذارید. در این صورت نیازی نیست برای هر بار نوشیدن قهوه، مبلغی را هم برای ظرف آن بپردازید.

5. بسته بندی وسایل سفر

همیشه گفته‌ایم، باز هم می‌گوییم، بسته بندی وسایل برای سفر را به حداقل برسانید تا چمدانی سبک داشته باشید. 
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار