gardeshban.ir

هیچ چیزی نباید مانع از سفر رفتن شما شود،حتی بیماری.اگر برای سفر برنامه ریزی دقیق داشته باشید و همچنین اطلاعات کافی،دیگر نباید نگران چیزی باشید.
کد خبر: ۱۵۳۵۵
تاریخ انتشار : جمعه ۰۴ مرداد ۱۳۹۸-1398 May 04
گردشبان (gardeshban.ir) :
در این مقاله راهنمایی های لازم برای سفر بیماران دیابتی را مطرح خواهیم کرد.افراد دیابتی بهتر است که برای سفر هوایی برنامه ریزی داشته باشند.

1. آماده باشید

به مقدار لازم انسولین همراه داشته باشید. انسولین مورد نیاز خود را همیشه در کیف و نزد خود نگهداری کنید. گاهی بی دقتی به این موضع منجر به مرگ می شود.


2. برنامه ریزی برای وعده ی غذایی

بیماران دیابتی معمولا باید غذاهای خاصی مصرف کنند. البته خوردن وعده ی غذایی تنها در مسافت های طولانی مورد نیاز است نه در پروزاهای داخلی. در صورت نیاز بهتر است که همراه خود غذا داشته باشید یا خطوط هوایی را از این مشکل خود مطلع کنید.

3. برنامه و رژیم غذایی را ادامه دهید

روال غذایی خود و همچنین فواصل منظم دریافت انسولین را طبق معمول انجام دهید.این مسئله بسیار مهم است،پس نسبت به آن بی توجه نباشید. اگر فراموش می کنید،حتما زمانها را یادداشت کنید و یا آلارم بگذارید.

4. حمل اسناد و مدارک مهم

شما که یک بیمار دیابتی هستید،حتما باید نسخه و دستور پزشک خود را همراه داشته باشید. این مدارک را در کیف دستی خود و در جایی که در دسترس باشد قرار دهید تا از بروز هرگونه مشکل جلوگیری شود.

5. مدیریت وضعیت خود

برای بدترین زمان حالت خود و عوارض بالقوه ی آن برنامه ریزی داشته باشید.به محض اینکه احساس کردید حال شما رو به وخامت می رود، کارکنان و یا نزدیکترین همسفر به خود را مطلع کنید.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار