gardeshban.ir

گزارش/
جامعه هتلداران کیش با شرکت کیش ایر به توافق رسید که پروازهای چارتر را به چارترکننده‌هایی بدهد که تعهد کنند هتل‌ها را گارانتی کنند و اولویت را به هتل‌های جزیره بدهند.
کد خبر: ۱۵۳۵۹
تاریخ انتشار : جمعه ۰۴ مرداد ۱۳۹۸-1398 May 04
گردشبان (gardeshban.ir) :
 مسیح‌الله صفا (رئیس جامعه هتلداران کیش) با اشاره به انعقاد طرحی جدید برای چارترکنندگان پروازهای کیش، گفت: در جلسه‌ای که با فرزانه شرفبافی (مدیرعامل شرکت کیش ایر) داشتیم به این توافق رسیدیم که پروازهای چارتر را به چارترکننده‌هایی بدهد که تعهد کنند هتل‌ها را گارانتی کنند و اولویت را به هتل‌های جزیره بدهند. وقتی مسافر بیاید، هتل‌ها پر می‌شوند، با پر شدن هتل‌ها شاهد پر شدن بازارها، رستوران‌ها، مراکز گردشگری و... خواهیم بود که به تبع آن اقتصاد جزیره کیش می‌چرخد.

او معتقد است: با این کار نه تنها انحصار بوجود نمی‌آید بلکه هرکس که توانایی آوردن مسافر را دارد و دارای بند «الف» و «ب» است می‌تواند قرارداد ببندد و تعهد کند که اتاق‌های یک، دو یا هرچند هتل را که می‌تواند پر کند و در قبال آن پرواز چارتر بگیرد. اولویت اول، از هرکجای ایران و جهان به جزیره کیش خواهد بود.

صفا خاطرنشان کرد: امید است با این حرکت کیش ایر، شاهد استقبال و حضور سایر ایرلاین‌ها در این خط پروازی و اخذ چنین روشی برای چارکنندگانشان باشیم. اگر چنین شرایطی فراهم شود، قطعا با شکسته شدن قیمت‌ها روبه رو خواهیم بود.

او همچنین از تخفیف ۵۰ درصدی هتل‌های کیش به تناسب برگزاری جشنواره تابستانی خبر داد و گفت: کیش ایر نیز به چارترکنندگان خود تخفیف می‌دهد و به همین نسبت شاهد کاهش قیمت سفر به کیش خواهیم بود.

به گفته صفا، ظرف دو ماه آینده کیش ایر حداقل ۴ فروند هواپیما به مجموعه خود اضافه خواهد کرد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار