gardeshban.ir

قبل از اینکه برای سفر آماده شوید، باید تایرها را چک کنید. آماده سازی ماشین در این فصل برای سفر، مهم ترین چیز است.
کد خبر: ۱۵۳۸۳
تاریخ انتشار : شنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۸-1398 May 05
گردشبان (gardeshban.ir) : قبل از اینکه برای سفر آماده شوید، باید تایرها را چک کنید. آماده سازی ماشین در این فصل برای سفر، مهم ترین چیز است. حال بقیه ی موارد ضروری را در این مقاله چک می کنیم:

1. با اطلاعات کامل قدم در راه بگذارید:

دستگاه مسیریاب خود را روشن کنید و آنرا به روز رسانی کنید. قبل از ترک کردن خانه، مسیری که قرار است در آن قرار بگیرید را به خوبی از هر لحاظ چک کنید و با اطمینان خاطر وارد جاده شوید. برای این سفر به یاد داشته باشید که غذا و تنقلات سالم به اندازه ی کافی بردارید. 

2. داروهای مورد نیاز:

یک بسته از داروهای مورد نیاز تهیه کنید تا در سفر همراه شما باشد. همچنین وسایلی نظیر نوار چسب، مواد ضدعفونی کننده نیز همراه داشته باشید.


3. مدارک مهم:

نگه داشتن کلیدهای ضروری و اسناد مهم نظیر گواهینامه، گذرنامه، مدرک شناسایی، رسید محل اقامت و تاییدیه جز اسنادی هستند که وجودشان ضروری می باشد و همچنین باید در جایی نگهداری شوند که از آسیب مصون باشند. همچنین دقت داشته باشید که یک کلید یدکی از ماشین را در کیف یا جیب خود داشته باشید.

4. پول نقد در دسترس:

مقداری پول نقد در ماشین برای پرداخت جای پارک، عوارض و یا خرید تنقلات نگه دارید. این پول را در جایی بگذارید که نیازی به باز کردن کمربند ایمنی و جابه جایی برای در آوردن پول نباشد.

5. چک کردن وسایل:

قبل از سفر از میزان باد تایرها،سلامت ماشین، همراه داشتن زنجیر چرخ و ضد یخ و همچنین سالم بودن وسایلی نظیر جک، آچارها، تایر یدکی و .... اطمینان حاصل کنید.


6. جمع آوری و به روز رسانی تلفن های ضروری:

قبل از ترک خانه، تلفن همراه خود  را به خوبی شارژ کنید. شماره تلفن های ضروری نظیر تلفن خدمات پزشکی و اورژانس، پلیس، ماشین های یدک کش و ... را داشته باشید تا در صورت نیاز بتوانید با آنها ارتباط برقرار کنید.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار