gardeshban.ir

هنگام مسافرت در هرجایی که باشید، ممکن است اگر بی توجهی کنید، قربانی هزینه های زیاد باشید.در فرودگاه نیز هزینه ها به طرز سرسام آوری بالاست.
کد خبر: ۱۵۳۹۱
تاریخ انتشار : شنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۸-1398 May 05
گردشبان (gardeshban.ir) :
برای اینکه بتوانید در هزینه ها صرفه جویی کنید، این نکات را رعایت کنید:

1.کنترل خود در برابر تنقلات

در برابر تنقلات، ساندویچ، نوشیدنی و ... که در فرودگاه به فروش می رسد، مقاومت داشته باشید. به جای آن می توانید جایگزین سالم و ارزانتری مانند میوه، آجیل و یا ساندویچ های خانگی در منزل تهیه کنید و برای میل کردن در فرودگاه ببرید.

2.بطری خالی آب

تامین آب بدن همیشه، حتی در فرودگاه و هواپیما نیز حائز اهمیت است. یک بطری خالی وبا دوام آب همراه داشته باشید تا مجبور نشوید با هر بار تمام شدن آب، یک بطری جدید خریداری کنید. می توانید بطری خالی را از مکانهایی که آب آشامیدنی موجود است، فقط پر کنید.

3.کپی مدارک

از تمامی مدارکتان یک کپی زمانی که در منزل هستید، تهیه کنید. نه تنها در صرف زمان صرفه جویی می کنی، بلکه در هزینه ها نیز صرفه جویی می کنید.



4.خرید سوغاتی از جایی دیگر

خریدن سوغاتی را به آخرین لحظه ی سفر یعنی زمانی که در فرودگاه حضور دارید، موکول نکنید. در هرجای دیگر می توانید همین اجناس را با کیفیت بهتر و قیمت مناسبتر بیابید.

5.خرید کتاب و مجلات از پیش

کتاب و مجلات موجود در فرودگاه هیچگاه شامل تخفیف نمی شوند. پس کتاب هایی که برای سرگرمی می خواهید مطالعه کنید را از پیش خریداری کنید. البته راه بهتر نیز دانلود کتاب الکترونیکی است که هم هزینه ی کمتری دارد و هم وزنی ندارد.

6.بار اضافی

هزینه ای بیشتر از همه باید مورد توجه قرار گیرد، هزینه ی اضافه بار است. با کمی دقت می توانید بار کمتری برای سفر جمع کنید تا در فرودگاه برای برخی وسایل الکی و بی استفاده ای که همراه دارید، مجبور به پرداخت هزینه نشوید.

7.هزینه ی پارکینگ

نیازی نیست که حتما با ماشین خود به فرودگاه بیایید و برای زمانی که ماشینتان در پارکینگ فرودگاه است نیز، هزینه ای دیگر پرداخت کنید.ماشین را در خانه بگذارید و برای راحتی خانواده یک تاکسی تا فرودگاه کرایه کنید. هزینه ی این تاکسی قطعا از هزینه ی پارکینگ ارزانتر خواهد بود.

8.پرداخت هزینه برای Wi-Fi

اگر نسبت به هزینه ی بالای وای فای در فرودگاه باخبر باشید، هیچگاه از آن استفاده نخواهید کرد. شما در سفر هستید، پس برای ساعتی هم که شده گوشی را کنار بگذارید و از سفر لذت ببرید.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار