gardeshban.ir

این روزها آن قدر سفر کردن آسان و شرایطش مهیا شده که حتی با اقتصادی ترین بودجه ها هم می توان سفر کرد.
کد خبر: ۱۵۴۰۰
تاریخ انتشار : شنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۸-1398 May 05
گردشبان (gardeshban.ir) :
این روزها آن قدر سفر کردن آسان و شرایطش مهیا شده که حتی با اقتصادی ترین بودجه ها هم می توان سفر کرد. به طور مثال ما امروز در الی گشت می خواهیم مقصدهایی را معرفی کنیم که سفر با ۵ میلیون تومان به آن ها میسر است و از لحاظ بعد مکانی هم کاملا به شما نزدیک هستند و از کشورها و شهرهای نزدیک به ایران می باشند. در ادامه با ما همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر، ببینیم که سفر با ۵ میلیون تومان به کدام مقاصد میسر است.

سفر به آنتالیا با 5 میلیون تومان


اولین کشوری که می خواهیم به شما معرفی کنیم که می توانید سفر با ۵ میلیون تومان را به آن میسر سازید، کشور ترکیه است.

امروزه یکی از مقاصد سفر برای ایرانی ها که هم رفتن به آن بسیار آسان باشد و هم نزدیک باشد، کشور ترکیه و شهرهای مختلف آن است.

در سفر به ترکیه حتی با یک بودجه ی مدیریت شده هم می توانید یک سفر خوب به شهرهای مختلف این کشور همچون کوش آداسی، آنتالیا و حتی شهر بسیار معروف استانبول داشته باشید.

سفر به هر کدام از این شهرها با تنها ۵ میلیون تومان برای شما هم مقدور است و تنها کافی است که بودجه ی خود را مدیریت نمایید و یک برنامه ی سفر خوب و منظم را تدوین کرده و بعد با اعتماد به یک آژانس مسافرتی خوب مثل الی گشت برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل خود همه ی شرایط لازم را برای سفر خود فراهم بیاورید.

بیایید شرایط سفر با ۵ میلیون تومان به هر کدام از این شهرها را جداگانه مورد بررسی قرار دهیم.


کوش آداسی

از آن جایی که در حال حاضر در فصل تابستان هستیم و بیشتر افراد دوست دارند تا به عنوان یک مسیر مسافرتی خوب خارجی که ساحلی هم باشد و بتوان با هزینه ای مثل ۵ میلیون تومان آن را مدیریت کرد بروند، کوش آداسی در ترکیه را بسیار به شما توصیه می کنیم.

کوش آداسی در ۹۰ کیلومتری جنوب ازمیر و در همسایگی دریای اژه قرار دارد. این شهر دارای آب و هوای مدیترانه ای است.


کوش آداسی به واسطه ی دارا بودن تاریخی قوی، پر است از جاذبه های تاریخی بسیار زیبا که دیدنشان کم خالی از لطف نیست.

هزینه های جاری در این شهر با تهران خودمان فرق زیادی ندارد و خیلی از جاها حتی ممکن است از لحاظ هزینه ای کمتر و یا حتی بالاتر باشد.

پرواز مستقیمی از تهران به مقصد کوش آداسی وجود ندارد و شما باید اول به سمت استانبول پرواز کنید.

در کوش آداسی می توانید از بین اقامتگاه، هاستل و یا هتل ۳ تا ۵ ستاره اقامت نمایید.

در کوش آداسی می توانید علاوه بر استفاده از پارک های آبی و سواحل، از جاذبه های دیدنی مثل: جزیره ی کبوتر، کیزارلی، دیدیما، پارک ملی دلتای آیدین، پریه نه و بسیاری از دیگر جاذبه های این شهر نیز بازدید نمایید.

استانبول

شهر همیشه بیدار ترک ها، استانبول زیبا را دیگر کمتر کسی است که به آن سفر نکرده باشد!
این شهر ترکیه ای هم از آن دسته شهرهایی است که می توانید با مدیریت بودجه ی خود به آن سفر کنید و خاطرات خوبی را برای خود رقم بزنید.

استانبول آن آن شهرهایی است که همیشه پر است از توریست و گردشگر و از این رو امکانات مختلف رفاهی و گردشگری همه جوره و در سطوح مختلف فراهم شده است.


برای سفر به استانبول می گویند که بهار و علی الخصوص فصل تابستان بهترین فصل است اما اگر به صورت کلی به این شهر و آی و هوایش نگاه کنید، خواهید دید که هر زمانی که بخواهید به این شهر سفر کنید برای شما مناسب است.

اگر می خواهید هدف خود یعنی مدیریت بودجه ی سفر خود و همچنین سفر با ۵ میلیون تومان را تحقق ببخشید در زمینه ی رزرو هتل و هاستل در استانبول برای شما توصیه داریم.

برای کاهش در هزینه های سفر خود هتل و یا هاستلی را برای اقامت خود انتخاب کنید که از مرکز شهر دور باشد و به این صوت هزینه ی اقامت در آن بسیار برایتان ارزان تر و کمتر تمام شود.

همه جای استانبول پر است از جاذبه های دیدنی!

از دیدنی های مدرن گرفته تا جاذبه های تاریخی با شهرت بین المللی و انواع و اقسام تفریحات مختلف هم در این شهر برای همه ی سلیقه ها و سنین موجود است.

برای سفر به این شهر پیشنهاد می کنیم که حتما راهنمای سفر به استانبول را هم مطالعه بفرمایید.


آنتالیا

یکی دیگر از شهرهایی که در ترکیه هست و شما می توانید با هزینه ی ۵ میلیون تومانی به آن سفر کنید، آنتالیا است.

آنتالیا در واقع یکی از گردشگر پذیرترین شهرهای ترکیه است که خیلی ها برای گذراندن تعطیلات خود و علی الخصوص در فصل تابستان آن را به عنوان مقصد خود انتخاب می کنند.

شکل خاص این شهر خود یک عامل بسیار مهم در جذاب بودن آن است.

شهری با خیابان هایی که در آن بلوارهایی زیبا کشیده شده و دور تا دور آن لنگرگاه ها و درختان خل مختلف کشیده شده به همراه خانه های قدیمی، همه و همه عامل جذابیت بی حد و حصر آنتالیا می باشد.

آب و هوای آنتالیا کاملا مدیترانه ای است و به همین خاطر در فصل زمستان این شهر دارای آب و هوایی بارانی و معتدل می شود و در فصل تابستان دارای آب و هوایی خشک و گرم می شود.

آنتالیا پر است از جاذبه های دیدنی و جذاب که در انتهای یک سفر ۵ میلیونی خاطرات خوبی برای شما به جای بگذارد.

سفر به آنتالیا با 5 میلیون تومان

شهری با خیابان هایی که در آن بلوارهایی زیبا کشیده شده و دور تا دور آن لنگرگاه ها و درختان نخل مختلف کشیده شده به همراه خانه های قدیمی، همه و همه عامل جذابیت بی حد و حصر آنتالیا می باشد.

آب و هوای آنتالیا کاملا مدیترانه ای است و به همین خاطر در فصل زمستان این شهر دارای آب و هوایی بارانی و معتدل می شود و در فصل تابستان دارای آب و هوایی خشک و گرم می شود.

آنتالیا پر است از جاذبه های دیدنی و جذاب که در انتهای یک سفر ۵ میلیونی خاطرات خوبی برای شما به جای بگذارد.

دبی، مقصدی لوکس که با ۵ میلیون تومان می توانید به آن سفر کنید!

یکی از مقاصدی که می توان سفر با ۵ میلیون تومان را به آن محقق کرد، شهر دبی در کشور امارات متحده است.

دبی را در همه جای دنیا به عنوان شهری لوکس و مدرن می شناسند که در آن از هر جاذبه و تفریحی از متوسط ترین تا بهترین نوعش حتی در سراسر جهان وجود دارد.

دبی بزرگ ترین شهر کشور امارات در ساحل جنوبی به سمت شرق خلیج فارس است. آب و هوای دبی گرمسیری و بیابانی است و در روز در حدود ۴۱ درجه ی سانتیگراد و در طول شب در حدود ۳۰ درجه ی سانتیگراد می باشد.

برای سفر به دبی تنها باید برنامه ریزی کنید و ببینید که چه مقدار می خواهید هزینه کنید و بعد به راحتی می توانید هزینه های سفر خود را به شدت کاهش دهید و سفری خوب و خوش به این شهر داشته باشید.

شما در سفر واقعا این قدرت را دارید که هزینه های خود را مدیریت نمایید و دست آخر سفری ارزان به یکی از شهرهای اطراف ایران داشته باشید.

چند پیشنهاد برای شما برای داشتن سفری ارزان به دبی داریم:

با سفر در فصل تابستان به دبی هزینه های شما به شدت کاهش پیدا می کند.

در هتل های ۲ تا ۳ ستاره و یا در مهمان خانه و هاستل اتاق رزرو کنید.

برای رفت و آمد در این شهر از مترو استفاده کنید.

دبی، مقصدی لوکس که با 5 میلیون تومان می توانید به آن سفر کنید!

پیشنهاد می کنیم که برای این که راه هایی برای سفر ارزان به دبی را در لینک زیر مطالعه بفرمایید.


باکو، شهری با جاذبه های دیدنی

یکی از جاهایی که می توانید سفر با ۵ میلیون تومان داشته باشید کشور آذربایجان و شهر باکو پایتخت آن است.

شهر باکو هم فاصله ای بسیار کم با ایران دارد و هم می توان سفر به آن را با بودجه ای اقتصادی و از قبل مشخص شده مدیریت کرد.

باکو به شدت زیباست و در آن می توانید به دیدن جاذبه های بسیا زیادی بروید.

باکو یکی از مقصدهای خارجی نزدیک به ایران است که به نظر من هر ایرانی که به آن سفر می کند، این حس را دارد که گویی در کشور خدمان است و حس غریبی نخواهد کرد!
این شهر زیبا و حتی شهرها و منطقه های اطراف آن، پر است از جاذبه های بسیار زیبا و دیدنی که به نظرم حتما باید برای یک بار هم که شده به آن سفر کرد و از آن بازدید نمود.

هزینه های جاری در باکو تقریبا از تهران بیشتر است.


البته سطح برخی از هزینه ها در باکو بیشتر و در برخی از موارد هم حتی نیز قیمت کمتری دارد.

رفتن به باکو و حتی گشت و گذار در شهرهای مختلف آن خود نیز به نوعی جاذبه گردی محسوب می شود.

پیشنهاد می کنیم که حتما به شهر قدیم باکو، برج های شعله، بلوار باکو و بسیاری از دیگر جاذبه های این شهر سر بزنید.

برای این که بخواهید هزینه های خود را در سفر به باکو مدیریت کنید پیشنهاد می کنیم که:

غذاهای سبکی را برای خوردن انتخاب کنید و با تهیه ی مواد غذایی خودتان غذایتان را بپیزید.

برای اقامت، هتل های ۳ ستاره و یا هاستل را انتخاب کنید.

بازدید از جاذبه های خیابانی و رایگان در این شهر را فراموش نکنید.

یک باکی کارت خریداری کرده و هزینه ی رفت و آمد خود در این شهر را به کمتر از نصف برسانید.

گرجستان، مقصد داغ این روزها!

برای سفر با ۵ میلیون تومان قطعا یکی از پیشنهادهای اصلی ما به شما، مسافرت به شهر تفلیس در گرجستان است.

این شهر زیبا از جمله مقصدهایی است که هم هزینه های آن را به راحتی می توانید مدیریت کنید و هم می توانید یک سفر خوب و خاطره انگیز به آن داشته باشید.

تفلیس از آن دسته شهرهایی است که به خاطر موقعیت جغرافیایی خود که در ۱۲۰ کیلومتری رشته کوه های قفقاز قرار گرفته، هم جاذبه های طبیعی و منحصر به فرد خوبی دارد و هم جاذبه های گردشگری تاریخی و تفریحی زیادی دارد.

آب و هوای این شهر در تابستان ها نسبتا گرم است و در زمستان ها سرد است.

در ضمن یادتان باشد که بهترین ماه های سال برای سفر به تفلیس، مرداد و شهریور یعنی دقیقا همین روزهایی است که در آن قرار گرفته ایم.

برای همین اگر خواستید، همین الان بار و بندیل خودتان را جمع کنید و به این شهر بروید، در هاستل اقامت کنید و از شیوه های سفر به روش بک پکری استفاده کنید تا سفرتان ارزان و کم هزینه برایتان در نهایت تمام شود.

مثلا برای خورد و خوراک پیشنهاد می کنیم که در بیشتر اوقات خودتان از یک وعده ی غذایی سبک و متشکل از غذاهای سنتی و محلی تفلیس از غذاخوری های محلی و یا غذایی که خودتان درست کرده اید میل نمایید.

خوشبختانه هزینه های رفت و آمد و وسایل نقلیه در شهر تفلیس کم است و از این نظر می توانید در هزینه های خود صرفه جویی لازم را به عمل آورید.

مسقط، حتما سفر به این شهر عمانی را امتحان کنید

پایتخت کشور عمان یعنی مسقط، یکی از شهرهایی است که می خواهیم برای سفر ارزان و ۵ میلیون تومانی به شما پیشنهاد کنیم.

این شهر ۹۰۰ ساله دارای آب و هوایی استوایی و شرجی است.

در این شهر می توانید از جاذبه هایی همچون: مسجد جامع، بازار مطرح، کوه اخضر، وادی شاب، استخر بیمه، دژ نخل، آبگرم های نخل، کویر وحیبا، جزایر دیمانات و بسیاری از جاذبه های این شهر را ببینید و از مسقط گردی خود آن هم با ۵ میلیون تومان لذت ببرید.

مسقط، حتما سفر به این شهر عمانی را امتحان کنید

سفر ارزان به ارمنستان را حتما تجربه کنید!

ارمنستان یکی از کشورهای قدیمی و همسایه ی ایران است که هزینه های سفر به آن به نسبت خیلی از مقصد سفرهای دیگر ارزان و کم هزینه است.

سفر با ۵ میلیون به ارمنستان یکی از بهترین گزینه های سفر ارزان است که اتفاقا این مزیت را به شما می دهد که سفری خوب و با کیفیت آن هم تنها با ۵ میلیون تومان داشته باشید.

در این کشور سطح هزینه ها از تهران خیلی کمتر است و می توانید تا از جاذبه های بسیاری دیدن کنید و تفریحات مختلفی را تجربه کنید.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار