gardeshban.ir

۲۱۰ دستگاه اتوبوس از ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری استان قزوین برای خدمات رسانی به اعزام زائران اربعین حسینی(ع) تخصیص پیدا کرد.
کد خبر: ۱۵۴۴۴
تاریخ انتشار : يکشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۸-1398 May 06
گردشبان (gardeshban.ir) :

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین روز یکشنبه در نخستین نشست کمیته حمل و نقل و سوخت اربعین حسینی (ع) با اعلام مطلب بالا از آمادگی راهداری جهت جا به جایی زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: هماهنگی های لازم برای تامین ناوگان مورد نیاز و ارایه خدمات مطلوب حمل و نقلی برای اعزام زائران در دستور کار جدی این اداره کل قرار گرفته است.

جبار قهاری افزود: مدیران کاروان ها و هیات های مذهبی می توانند برای تامین ناوگان مورد نیاز خود از طریق انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل مسافربری مستقر در پایانه های عمومی مسافربری اقدام کنند.

وی، مهم ترین اولویت این کمیته را افزایش ایمنی در حمل و نقل، ارایه خدمات مطلوب و تکریم زائران اربعین حسینی (ع) دانست و تاکید کرد: ۳۱ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی به همراه ۳۰۰ تن از کارکنان راهداری با بهره گیری از ۲۸۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در ۹ اداره راهداری و ۲۶ راهدارخانه استان در خدمت رسانی به زائرا اربعین حسینی در آمادگی کامل خواهند بود.

این مسئول راهداری اضافه کرد: از دیگر موضوعات مهم می توان به بهره گیری از سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱ به عنوان پل ارتباطی مردم و زائران جهت انتقادات و پیشنهادات وضعیت نمازخانه های بین راهی و سامانه ۱۱۰۱۲۰ پلیس به منظور جلب مشارکت های مردمی در افزایش ایمنی سفر و کاهش تصادفات اشاره کرد.

قهاری افزود: امیدواریم با احترام به قوانین و مقررات رویداد عظیم اربعین حسینی(ع) و برنامه ریزی های لازم زائران با بهره مندی از آن موفق به انجام یک سفر معنوی و ایمن شوند.

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار