gardeshban.ir

رئیس پلیس راهور کیش اعلام کرد: گذر موقت تمامی خودروها بجز برندهای آمریکایی از کیش به داخل کشور بلامانع است.
کد خبر: ۱۵۷۲۵
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸-1398 May 13
گردشبان (gardeshban.ir) :
سرگرد ایمانی‌ نسب با بیان این مطلب افزود: همانگونه که قبلا اعلام شده براساس اخذ مجورهای لازم، خروج موقت انواع خودرو و خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی‌سی معمولی از جزیره کیش به جز خودروهای برند امریکا و خودروهای خاص از جمله لامبورگینی و بوگاتی. مازراتی…. و یا خودروهای با رنگ طلایی که خروج آنها به داخل کشور فعلا ممنوع است سایر خودروها بلامانع اعلام شده و ممانعتی از نظر پلیس کیش در این خصوص وجود ندارد.

وی با بیان اینکه مالکان این خودروها می‌توانند پس از اخذ مجوزهای لازم از گمرک به پلیس راهور جهت دریافت پلاک گذر موقت مراجعه کنند به ایرنا گفت: امتیاز خروج موقت خودرو  برای فعالان اقتصادی و خانواده‌های ساکن جزیره کیش که با توجه به موقعیت مکانی تنها مسیر هوایی را می‌توانند به عنوان گزینه اصلی برای سفر در تعطیلات تابستانی و نوروزی به سرزمین اصلی انتخاب کنند بسیار حائز اهمیت است و پلیس جزیره کیش نیز همواره در جهت تسهیل و خدمات رسانی به ساکنین جزیره پیش قدم بوده و در این راستا گام برمی‌دارد.

پیش‌ از این خروج خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی‌سی دارای پلاک منطقه آزاد کیش از محدوده این منطقه آزاد ممنوع بود و تنها خودروهای زیر ۱۵۰۰ سی سی می‌توانستند به طور موقت به سرزمین اصلی وارد و تردد کنند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار