gardeshban.ir

خاش (نام دیگر این شهر حواش به معنی خوش آب و هوا) است یکی از شهرهای بلوچستان بزرگ بوده که در مرکز بلوچستان قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۵۷۴۹
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸-1398 May 14
گردشبان (gardeshban.ir) :
چشم اندازهای طبیعی دهستان کارواندر خاش سیستان و بلوچستان بویژه نخلستان ها و جویبارهای جاری مهیای میزبانی از مسافران و گردشگران سراسر کشور است.

ظرفیت های گردشگری، آبشارها، شالیزارها و نخلستان ها در کنار جویبارهای زلال آب دهستان کارواندر به عنوان موهبتی الهی و مجذوب کننده، در فصول مختلف سال اوقات خوشی را برای مسافران و گردشگران فراهم کرده است.

فصل تابستان و گرمای طاقت فرسای آن ایجاب می کند بسیاری از شهروندان اوقات فراغت خود را در مکان های سرسبز و خوش آب و هوا سپری کنند که دهستان کارواندر با آن همه زیبایی و سرسبزی محیطی بکر و دیدنی را برای هموطنان تدارک دیده است.

احمد ریگی از شهروندان خاش گفت: در فصل گرم تابستان سفر خانوادگی به کارواندر و گشت و گذار در کنار رودخانه زیبا، نخلستان ها، آبشار و چشم اندازهای دیدنی آن لحظات خوشی را ایجاد می کند.

محمد میر یکی از هموطنان سیستان و بلوچستانی که برای تفریح و گذراندن مرخصی تابستانی به کارواندر سفر کرده، بیان کرد: کارواندر از مکان های مناسب برای گردش و تفریح و در امان ماندن از گرمای تابستان و سپری کردن لحظاتی خوش به همراه خانواده در زیر سایه نخلستان ها و نیزارها است.

بخشدار مرکزی خاش گفت: دهستان کارواندر در این فصل سال که فرصت انجام سفرهای تابستانی و نیز حضور خانواده ها در طبیعت است، یک مکان تماشایی و خوش آب و هوا با زیبایی ها و جلوهگری های خاص خود است.

علیرضا شهنوازان افزود: دهیاری کارواندر در سال های قبل یک مجتمع گردشگری در کنار آبشار طبیعی این روستا در میان کشتزارها و نخل های سر به فلک کشیده با امکاناتی نظیر آلاچیق، استراحتگاه ها و سرویس های بهداشتی برای گذران اوقاتی خوش ایجاد کرده که همواره مورد استفاده مسافران و گردشگران قرار می گیرد.

وی اظهار داشت: وجود آب و هوای مناسب، کوه ها، دره ها، رودخانه ها، نقاط جنگلی و دشت های زیبا و دیدنی در منطقه کارواندر تجلیگر قدرت خداوند متعال است که دل انسان را تازه و شادابی و سرزندگی را به او هدیه می کند.

فرماندار خاش نیز با اشاره به اینکه دهستان زیبا و دیدنی کارواندر واقع در بخش مرکزی قطب مهم گردشگری، تفریحی و سیاحتی این شهرستان است گفت: دهستان کارواندر با جذابیت های خاص و مردم خون گرم و میهمان نواز در فصول مختلف سال میزبان میهمانان و گردشگران است.

صاحب گل صالحی افزود: وجود آبشارها، رودخانه، ارتفاعات و نخلستان ها در دهستان کارواندر برای مسافران در ایام مختلف سال لحظاتی خوش و ماندگاری را ثبت می کند.

جاذبه های گردشگری فراوان شهر کارواندر خاش در بلوچستان
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار