gardeshban.ir

شناور جدید «الماس قشم یک» با ظرفیت حمل ۱۵۸ نفر مسافر با حضور وزیر راه و شهرسازی در قشم به ناوگان مسافری دریایی هرمزگان افزوده شد.
کد خبر: ۱۵۸۲۶
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸-1398 May 16
گردشبان (gardeshban.ir) :
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان در این مراسم گفت: شناور (الماس قشم یک) به سفارش شرکت تعاونی مسافری خیبر قشم و از محل تسهیلات سازمان بنادر و دریانوردی درمدت زمان ۱۶ ماه ساخته شده است.

الله مراد عفیفی پور افزود: این شناور با ظرفیت حمل ۱۵۸ نفر مسافر در فهرست شناورهای کلاس کاتاماران (شناور تندرو ۲ بدنه) قرار دارد.

وی ظرفیت بالای حمل مسافر، طراحی منحصر به فرد و بدنه تمام آلومینیوم به لحاظ ایمنی و استحکام سازه‌ای را از ویژگی‌های این شناور عنوان کرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان اظهارداشت: شناور الماس قشم یک از امکان دریانوردی با سرعت ۲۲ گره دریایی (حدود۴۰ کیلومتر برساعت) در مسیرهای مسافری برخوردار است و زمان رفت وآمد بین سرزمین اصلی با جزایر را از یک ساعت به حدود ۴۵ دقیقه کاهش می‌دهد.

عفیفی پور ادامه داد: با پیوستن این شناور جدید ساخت داخل به ناوگان دریایی هرمزگان، تعداد شناورهای مسافری مسیرهای دریایی بین جزیره قشم به بندرعباس و جزایر هرمز و لارک به ۳۹ فروند با ظرفیت ۴ هزار و ۱۰۰ نفر صندلی افزایش یافت.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار