gardeshban.ir

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، به مناسبت هفته ولایت «رالی تور شهری وسیله‌های نقلیه تاریخی» را برگزار می‌کند.
کد خبر: ۱۵۸۵۰
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸-1398 May 16
گردشبان (gardeshban.ir) :

به نقل از روابط عمومی كانون جهانگردي و اتومبيلراني، دراین ویژه برنامه حدود 60 دستگاه خودرو و موتورسیکلت که از سال 1950 تا 1975 در کشورهای اروپایی، آمریکایی و ایران تولید شده‌اند، شرکت خواهند داشت.

اردشیر درویشی مدیر حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با بیان این مطلب گفت: «این برنامه روز چهارشنبه 23 مرداد 98 از مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران تهران آغاز شده و شرکت‌کنندگان پس از عبور از اتوبان‌های مدرس، آیت‌الله رفسنجانی و یادگار امام (ره) در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری توقف خواهند کرد.»

او افزود: «سپس خودروها با گذر از میدان حر، میدان پاستور و خیابان سی تیر، در محوطه موزه ملی ایران گرد آمده و به این رالی تور پایان خواهند داد.»

هدف از برگزاری این رالی، بزرگداشت اعیاد سعید قربان و غدیر خم و همچنین جلب توجه هرچه بیشتر عموم جامعه به اهمیت صیانت و حفاظت از وسیله‌های نقلیه تاریخی به عنوان بخشی از میراث صنعتی- فرهنگی تاریخ معاصر کشورمان، است.

علاقه‌مندان به حضور در «رالی تور شهری وسیله‌های نقلیه تاریخی جام ولایت» می‌توانند با شماره تلفن 66755591-021 تماس حاصل کنند.





مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار