gardeshban.ir

سفر می‌تواند باعث شود شما از دوستانتان چیز‌هایی ببینید که قبلا ندیده و اصلا انتظار آنرا هم نداشته اید. پس اولین سفر شما با دوستان باید طوری برنامه ریزی شود که بعدا مشکلی پیش نیاید.
کد خبر: ۱۵۸۸۶
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸-1398 May 17
گردشبان (gardeshban.ir) :
سفر می‌تواند باعث شود شما از دوستانتان چیز‌هایی ببینید که قبلا ندیده و اصلا انتظار آنرا هم نداشته اید. پس اولین سفر شما با دوستان باید طوری برنامه ریزی شود که بعدا مشکلی پیش نیاید. 

در این مقاله ما، شما را در رابطه با مواردی که باید با یکدیگر چک کنید و برای آن برنامه ریزی داشته باشید، راهنمایی می‌کنیم:

۱. در مورد هزینه ها با هم صحبت کنید

شما قطعا در سفر خرج و مخارجی خواهید داشت که قبل از سفر باید با دوستان خود در این باره صحبت کنید و مشخص کنید که این هزینه‌ها باید چگونه میان شما تقسیم شود. ممکن است بودجه برخی برای سفر زیاد باشد و بخواهند سفری لوکس داشته باشند و برخی دیگر کاملا برعکس. برای اینکه مشکلی پیش نیاید، قبل از سفر باید به نتیجه‌ای مشخص برسید.
برنامه ریزی برای کارهای مورد نظر

۲. درمورد کارهای مورد نظرتان، برنامه ریزی کنید
 
گذشته از پول ممکن است شما ایده‌های مختلفی در مورد سفر و کار‌هایی که در طول سفر دوست دارید انجام دهید و نسبت به آن تجربه کسب کنید، داشته باشید. چون این سفر یک سفر گروهی است، پس باید نسبت به نظرات یکدیگر احترام قائل باشید. سعی کنید چیزی را انتخاب کنید که اکثریت جمع با آن موافق باشند.

۳. گفتگو درباره عادات و علاقه هایتان
 
مثلا کسی عادت دارد که هر روز صبح ورزش کند و یا کسی عادت دارد که ۹ صبح بیدار شود و برعکس. خوب است که قبل از سفر همسفران خود را از عادت‌های روزانه‌ی خود باخبر کنید. در این صورت دیگر مزاحم یکدیگر نخواهید بود.

۴. اهداف مشترک ایجاد کنید
 
در مورد انتظارات، توقعات و نگرانی‌های خود در این سفر با یکدیگر صحبت کنید. درست است که هیچ چیز به طور قطعی قابل پیش بینی نیست، اما صحبت در مورد این مسائل باعث می‌شود درک بهتری از موضوع داشته باشید. باید هر یک هدف‌های خود را از این سفر مشخص کنید تا بتوانید در کنار هم تجربه‌ی لذت بخشی داشته باشید.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار