gardeshban.ir

همیشه ترک کردن اشیاء با ارزش خود در اتاق هتل، نگران کننده است. اینکه این اشیاء را در جایی امن قرار دهید باعث می شود کمی خیالتان راحت باشد اما بازهم کاملا مطمئن نخواهید بود.
کد خبر: ۱۵۹۲۴
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۸-1398 May 18
گردشبان (gardeshban.ir) : مهم نیست که هتل تا چه اندازه امن باشد و یا کارکنان قابل اعتماد باشند، شما مسئولید که از وسایل خود به خوبی مراقبت کنید.

1. همیشه هم امن نیست

دیجیتالی و یا دستی، هرگز به تسلیم تکنولوژی موجود در هتل و یا امنیت بالای قفل های آن نشوید. شما باید فکر همه جا را بکنید. فکر نکنید که از کلید اتاق شما فقط یک نسخه وجود دارد و آن هم در دست شماست. بلکه ممکن است حتی چندین کلید در دست کارکنان در هتل نیز وجود داشته باشد. پس توجه داشته باشید که امن بودن همیشه به معنای امن بودن کامل نیست.

2. چمدانتان را قفل کنید

همیشه چمدان خود را به خوبی قفل کنید. توجه داشته باشید که یک قفل کافی نیست. باید از قفل های ترکیبی استفاده کنید. یک قفل عددی و دیگری قفلی مجزا که دیده شود.

3. استفاده از علامت، مزاحم نشوید

اگر به حفظ اشیاء با ارزش خود بیشتر از تمیز بودن اتاق اهمیت می دهید، پس همیشه هنگام بیرون رفتن از علامت مزاحم نشوید استفاده کنید. اگر در طول روز اتاقتان را ترک می کنید حتی می توانید تلوزیون را نیز روشن بگذارید. از کارکنان نیز بخواهید زمانی که شما در اتاق هستید و می توانید فعالیت های آنان را در نظر بگرید، برای تمیز کردن اتاق بیایند.

4. یافتن نقاط پنهان

در اتاق مکانهای بسیاری وجود دارد که می توانید اشیاء با ارزشتان را از دستهای کنجکاو دور نگه دارید. لایه های لباس، گوشه بالای پرده، زیر فرش در نقطه ای اصلا قابل استفاده و یا تمیز کردن نیست می تواند مکان مناسب و دور از ذهنی برای پنهان کردن وسایل باشد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار