gardeshban.ir

صنعت مهمانداری و پذیرایی همچنان با همان شیوه قدیمی و مانند کشتی نوح به مسیر خود ادامه می‌دهد و بیشتر آپشن‌های خود را به زوج‌ها اختصاص می‌دهند.
کد خبر: ۱۵۹۹۸
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸-1398 May 20
گردشبان (gardeshban.ir) :
سفرهای دریایی، هتل‌ها، رستوران‌ها و بسیاری دیگر از این فعالیت‌ها بر مبنای استفاده زوجین قیمت‌گذاری شده‌اند. اما باید قبول کرد که این وضعیت اکنون تغییر کرده است و بسیاری از گردشگران سفرهای انفرادی را ترجیح می‌دهند.

در ادامه به 5 شیوه برای سفرهای انفرادی اشاره خواهیم کرد که می‌توان آنها را در این زمستان انتخاب کرد. 


1. سفر با کشتی کروز

فکر نمی‌کردید که کروزها امکان سفر به صورت انفرادی را داشته باشند؟ خطوط کروز نروژ یکی از بازیگران اصلی سفرهای انفرادی با کروز هستند که کابین‌هایی به صورت استودیو برای این منظور فراهم کرده‌اند. شرکت Norwegian Epic حدود 128 کشتی دارد و شما می‌توانید به کمک آنها به سفرهای انفرادی خود بپردازید. برخی دیگر از این شرکت‌ها بین 10 تا 50 کابین انفرادی در نظر گرفته‌اند که شما می‌توانید زمستان امسال خود را با آنها مسافرت کنید.

2. سفر برای اسکی

اسکی‌بازان و کسانی که اسنوبرد علاقه دارند ترجیح می‌دهند که با خیال راحت در دامنه کوه به تفریح و ورزش بپردازند و دل‌مشغولی خاصی بابت همراه یا زوج خود نداشته باشند. بله، با سفر به کوهستان و مشغول شدن به اسکی احتمالاً باید هزینه یک اتاق دونفره را بپردازید. اما برخی از هتل‌ها از شیوه‌های جدید استفاده کرده‌اند و اتاق‌های تک‌نفری با قیمت بسیار کمتر در اختیار مسافران انفرادی قرار می‌دهند. در این شیوه شما می‌توانید هزینه بلیط، غذا و اجاره تجهیزات خودتان را می‌پردازید و نیازی به پرداخت اضافی نخواهید داشت. معمولاً این اتاق‌ها امکاناتی دارند که می‌توانید بعد از اسکی با دوستان خود به چت کردن بپردازید.

3. مستقیم به اروپا سفر کنید

بله! امروزه شرکت‌های هواپیمایی و مسافربری نه‌تنها سفرهای انفرادی را بد نمی‌دانند، بلکه زمینه را برای مسافران انفرادی فراهم آورده‌اند و همان‌طور که زوجین می‌توانند از اقامت خود لذت ببرند، مسافران تکی و انفرادی نیز این شانس را خواهند داشت که با پرداخت کمتر، از سفر خود لذت ببرند. اگر شما یک اتاق کوچک را ترجیح می‌دهید، می‌توانید از قطار برای مسافرت خود استفاده کنید. خرید بلیط‌های انفرادی آسان است و می‌توانید بیشتر اوقات خود را در قطار بگذرانید. زمان مسافرت با قطار از انعطاف بیشتری نسبت به سایر گزینه‌ها برخوردار است و حتی می‌توانید از آن به‌عنوان محل اقامت موقتی خود استفاده کنید.

4. از تورهای مسافرتی با آپشن سفر انفرادی استفاده کنید!

اگرچه بسیاری از گردانندگان تورهای مسافرتی ترجیح می‌دهند که از زوج‌ها پذیرایی کنند و هزینه بیشتری از آنها دریافت کنند، اما برخی از این تورهای مسافرتی آپشن سفر انفرادی را در میان گزینه‌های خود قرار می‌دهند. یک مکان خوب برای جستجو در مورد تورهای مسافرتی انفرادی این است که به شبکه مسافرت‌های انفرادی (Solo Travel Network) سری بزنید. این شبکه کلیه تورهایی که امکان سفر انفرادی را فراهم می‌کنند در اختیار شما قرار می‌دهند و لیست قیمتی آنها را نیز خواهید داشت.

5. سفر به مقاصد آسیایی!

شاید در نگاه اول سفر به اروپا و بازدید از شهرهای مختلف در ایام کریسمس و زمستان جذاب باشد، یا حتی سفر به شهرهای آسیا کمی سخت باشد، اما اگر سری به هتل‌ها و میزبان‌های آسیایی سری بزنید متوجه خواهید شد که قیمت بسیار کمی را باید بپردازید. این قیمت کم باعث می‌شود که شما نگران گرفتن یک اتاق دونفره نیز نباشید. برای سفر به چین، تایلند و سایر کشورهای شرق آسیا نهایتاً باید 500 دلار بپردازید، حال این قیمت‌ها را با کشورهای اروپایی یا آمریکایی مقایسه کنید!
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار