gardeshban.ir

آب و هوای خراب شامل: طوفان، برف و یا گردباد می باشد که می تواند برای شما بعنوان مسافر مشکل ساز شود. قبل از سفر به پیشنهادهای مشاوران و مسافران با تجربه در مورد مقصدسفرتان، گوش فرا دهید.
کد خبر: ۱۶۰۶۰
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۸-1398 May 21
گردشبان (gardeshban.ir) : آب و هوای خراب شامل: طوفان، برف و یا گردباد می باشد که می تواند برای شما بعنوان مسافر مشکل ساز شود. قبل از سفر به پیشنهادهای مشاوران و مسافران با تجربه در مورد مقصدسفرتان، گوش فرا دهید.

طوفان؛ تندباد و گردباد

هرکدام بسته به موقعیت و قدرت خود می توانند شرایط مختلفی را به وجود بیاورند. شناسایی مسیر دقیق طوفان و قدرت و سرعت باعث می شود دولت تصمیماتی مانند: بسته شدن فرودگاه ها و جاده ها و تخلیه مکان های نا امن بگیرد.

در صورت قرار گرفتن در طوفان ابتدا باید سرپناه مناسبی را برای خود پیدا کنید. پروازها در داخل و خارج از کشور ممکن است به تاخیر و یا تعلیق بیوفتد. پس قبل از اقدام به راه افتادن اطلاعات را از فرودگاه دریافت کنید.

گردباد


گردباد و طوفان های زمستانی معمولا منجر به لغو و یا تاخیر در پروازها می شود. پس در هر فصلی که قصد سفر دارید، در مورد آب و هوای مقصد به خوبی تحقیق کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گردباد و آنچه شما باید در طول آن انجام دهید، به سایت های مربوطه مراجعه کنید.

رعد و برق، تگرگ، کولاک، طوفان یخ، بادشدید و باران سنگین می تواند به سرعت توسعه و زندگی و اموال  راتهدید کند. شما می توانید اطلاعات پرواز و اقامت را از مشاور تور نیز دریافت کنید.

باران شدید، جاری شدن سیل، رانش زمین

بسیاری از مناطق جهان تجربه فصل بارانی را سالیانه دارند. قبل از سفر، در رابطه با وضعیت جاده ها و تاثیر احتمالی باران اطلاعاتی بدست بیاورید. از اقامت در محل هایی که در دامنه هستند خودداری کنید. در هنگام جاری شدن سیل سریعا در مکانی امن پناه بگیرید.

کارهایی که بهتر است قبل از سفر انجام دهید:

کارهایی که بهتر است قبل از سفر انجام دهید:

اطلاعات تماسی و سفر خود را همراه داشته باشید.

اطمینان حاصل کنید که بیمه مسافرتی جامع دارید.

شماره ی سفارتخانه ی کشورتان را بدانید.

حدالامکان در محلی نزدیک سفارتخانه اقامت داشته باشید.

اگر در منطقه ای طوفان خیز اقامت داشتید وسایلی از قبیل: بطری آب، برخی از اقلام مواد غذایی فاسد نشدنی، یک کیف کمک های اولیه عمومی، رادیو و باطری و یک مشعل فراهم آورید.

در هر شرایطی نیز بخاطر داشته باشید که یک کپی از اسناد و مدارکتان در محلی امن و ضد آب قرار دهید.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار