gardeshban.ir

معرفی/
یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره مسکو که در منطقه تاریخی و مرکزی شهر واقع شده، هتل پتر یکم مسکو Peter 1 hotel است.
کد خبر: ۱۶۱۴۰
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸-1398 May 23
گردشبان (gardeshban.ir) :
این هتل به دلیل موقعیت خوبی که دارد، دسترسی راحتی به ایستگاه مترو و در نتیجه جاذبه های شهر مسکو فراهم نموده است. اتاق های هتل به زیبایی دکوراسیون شده اند. 

این هتل ۱۳۳ اتاق را برای انتخاب جلو روی شما مهمانان قرار می دهد. رستوران هتل تمام غذاهای بین المللی را تهیه می کند. همچنین در اطراف هتل، رستوران های مناسب و خوبی پیدا خواهید نمود.

اگر تا انتهای این مطلب را بخواهید از خدمات و امکانات رفاهی و تفریحی هتل از قبلی سونا و اتاق بخار، خصوصیات رفاهی و تفریحی، موقعیت و چگونگی دسترسی به جاذبه های دیدنی شهر آشنا خواهید شد.

برای این که با دیگر هتل های ۵ ستاره و خوب مسکو آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم که مطلب معرفی بهترین هتل های مسکو را مطالعه بفرمایید.

معرفی هتل پتر یکم مسکو روسیه

در لابی هتل و در هنگام استراحت به صدای پیانو گوش دهید. به اینترنت وای فای رایگان در لابی دسترسی خواهید داشت. میز پذیرش به تمام مهمانان، خدمات پذیرش شبانه روزی ارائه می دهد. قوانین کنسلی اتاق ها بسته به نوع اتاقی که رزرو کرده اید، متفاوت خواهد بود.

از دیگر امکانات این هتل عالی تور مسکو است. در تمام هتل، آسانسور، باربر، شاتل رایگان، فضایی برای افراد سیگاری، انبار چمدان و صندوق امانات (گاوصندوق) و در لابی سرو چای و قهوه، روزنامه، فروشگاه سوغاتی و آرایشگاه در دسترس است. ترانسفر فرودگاهی هزینه جداگانه در برخواهد داشت که بهتر است از قبل به پذیرش هتل، درخواست دهید.

چک –این هتل از ساعت ۳ بعد از ظهر تا ساعت نیمه شب ادامه دارد. می توانید از خدمات اکسپرس چک-این هم بهره مند شوید. برای چک-اوت و تحویل اتاق در هتل پتر یکم مسکو تا ساعت ۱۲ ظهر، کلید اتاق را به میز پذیرش دهید. تمام کودکان زیر ۲ سال از تخت نوزاد رایگان بهره مند خواهند بود. اگر برای کودکان زیر ۱۶ سال تخت اضافه در اتاق ها بخواهید، باید هزینه ای جداگانه برای آن بپردازید. در هر اتاق تنها قابلیت افزودن یک تخت وجود دارد.

لابی و میز پذیرش هتل پتر یکم مسکو

فضای عمومی هتل پیانوی سفیدی قرار داده اند و اجراهای زنده بهترین آثار موسیقی کلاسیک را می توانید در این سالن با تک نوازی پیانو گوش دهید. استخر سرپوشیده هتل به همراه سونا، جکوزی و حمام آبگرم خواهید داشت. فضای آرایشگاه هتل پتر یکم مسکو برای تمام مهمانان خدمات ارائه می دهد.

همچنین کمد قفل دار برای وسایل مهمانان در باشگاه ورزشی فراهم شده است.

رستوران هتل

صبحانه خود را هر روز از ساعت ۷ صبح تا ساعت ۱۱ می توانید در اتاق ها سفارش دهید یا اینکه به بوفه رستوران مراجعه کنید. خدمات پذیرایی اتاق ها شبانه روزی خواهد بود.

رستوران رومانوف: از بهترین رستوران های مسکو با بهترین سرآشپزها بوده که انواع غذاهای مدرن اروپایی و روسی را سرو می کند. می توان برای صبحانه، ناهار و شام به این رستوران بروید.

رستوران هتل پتر یکم مسکو

در تمام ۱۳۳ اتاق این هتل می توانید امکانات رفاهی و خدماتی ویژه ای را بیابید. برای تمام مهمانان، منوی انتخاب بالشت و متکا وجود دارد. هر روز برای اتاق ها، روزنامه رایگان خواهند آورد. نظافت روزانه دارند و یخچالی کوچک بطری آب معدنی رایگان دارید. در حمام ها برای هر مهمان، حوله لباسی به همراه سشوار، حوله دست و صورت، صابون، شامپو، خمیر دندان و مسواک قرار داده شده است.

از دیگر امکانات رفاهی درون اتاق ها، گاوصندوق، تلویزیون کابلی با شبکه های جهانی، تخت های بدون آلرژی، امکان تماس های رایگان داخلی با تلفن درون اتاق، تلویزیون صفحه تخت، پرده های ضخیم و دمپایی را می توان نام برد.

سوئیت ماه عسل یا سوئیت های خانوادگی از امکانات مخصوص به خود برخودارند. لامپ و آباژور به همراه کفپوش موکتی در تمام اتاق های هتل پتر یکم مسکو دکوراسیون و طراحی اتاق ها را شاداب تر نموده اند.

اتاق های هتل پتر یکم مسکو

برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از هتل پتر یکم، می توانید سری به قسمت رزرو هتل روسیه در سایت الی گشت بزنید.

انواع اتاق های هتل پتر یکم مسکو

اتاق استاندارد دبل

مساحت: ۲۵ متر مربع

دارای نمایی رو به شهر

با یک تخت دو نفره کینگ – ظرفیت ۲ نفر بزرگسال

تمام امکانات اتاق ها را در این اتاق استاندارد خواهید داشت.

اتاق دبل با دسترسی به سالن اصلی

اتاق استاندارد دوقلو

اتاق پیشنهاد ویژه – اتاق استاندارد دبل

امکانات درون اتاق های هتل پتر یکم مسکو

 فاصله هتل تا جاذبه های مسکو

حمام های سندونی (Sanduny Baths): از مکان های تفریحی در ۱۰۰ متری هتل است.

پاساژ پتروفسکی: این مرکز خرید در ۲۰۰ متری هتل قرار گرفته و پیاده و به راحتی می توانید به خرید بروید.

ایستگاه مترو کوزنتسکی موست: تنها ۴۰۰ متر تا ورودی هتل فاصله دارد.

موزه هنرهای معاصر پوشکین: از موزه های مسکو است که تا مکان هتل ۷٫۲۳ کیلومتر فاصله دارد. به راحتی تاکسی گرفته و در کمتر از ۱۵ دقیقه به اینجا برسید.

کرملین مسکو نیز در ۱٫۳ کیلومتری هتل پتر یکم مسکو قرار گرفته است. این جاذبه معروف مسکو را با اتوبوس های گردشگری مسکو یا تاکسی و حتی مترو می توانید ببینید. با تاکسی نهایت ۵ دقیقه ای به مقصد خواهید رسید.

میدان سرخ مسکو: در فاصله ۱ کیلومتری هتل ۵ ستاره بوده که با پیاده روی یا تاکسی می توانید به این مکان برسید. میدان سرخ مسکو در نزدیکی محوطه کرملین مسکو قرار گرفته است.

استادیوم المپیک: برای تماشای بازی های المپیک یا بازی های جهانی باید به استادیوم المپیک در ۲ کیلومتری هتل بروید. تاکسی یا اوبر در ۵ دقیقه شما را در ورودی استادیوم پیاده خواهد کرد.

فرودگاه بین المللی شرمتیوو: اگر پرواز شما به این فرودگاه مسکو بود، تا هتل ۲۵٫۸ کیلومتر فاصله داشته که با تاکسی ۳۵ دقیقه ای به هتل پتر یکم مسکو خواهید رسید.

فرودگاه بین المللی ونوکووو: پس از رسیدن به این فرودگاه، بایستی مسیر ۲۷٫۲ کیلومتری را با تاکسی طی نمایید. پس از گذشت ۴۰ دقیقه رانندگی به هتل می رسید.

فرودگاه بین المللی ژوکوفسکی: تا این هتل ۵ ستاره ۳۸٫۴ کیلومتر فاصله داشته که با ۴۵ دقیقه رانندگی و تاکسی به مقصد می رسید.


هتل پتر یکم؛ Peter 1 hotel در منطقه تاریخی و مرکزی مسکو+تصاویر

هتل پتر یکم؛ Peter 1 hotel در منطقه تاریخی و مرکزی مسکو+تصاویر

هتل پتر یکم؛ Peter 1 hotel در منطقه تاریخی و مرکزی مسکو+تصاویر

هتل پتر یکم؛ Peter 1 hotel در منطقه تاریخی و مرکزی مسکو+تصاویر

هتل پتر یکم؛ Peter 1 hotel در منطقه تاریخی و مرکزی مسکو+تصاویر


مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار