gardeshban.ir

‌رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با این وضعیت اعتبارات اختصاص یافته، فعلا خبری از سوت قطار یاسوج نخواهد بود.
کد خبر: ۱۶۱۷۷
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸-1398 May 24
گردشبان (gardeshban.ir) :
"حسن نوروزی" امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: اگر قرار باشد سالانه 15 تا 20 میلیارد تومان اعتبار برای راه آهن "اقلید- یاسوج" تزریق شود در این سالها خبری از سوت قطار یاسوج نخواهد بود.

وی اظهارکرد: تنها راه تسریع در عملیات اجرایی راه آهن "اقلید- یاسوج" استفاده از فاینانس خارجی است که در شرایط اقتصادی فعلی این مساله سخت است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: برای بهره برداری و افتتاح این پروژه مهم بالغ بر 1000میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

نوروزی تصریح کرد: باید جهت تسریع در روند پروژه راه آهن "اقلید- یاسوج" راهکار مناسبی برای جهت تامین اعتبار و منابع مالی ان اندیشیده شود.

وی ادامه داد: اولین نیاز استان کهگیلویه و بویراحمد فصل حمل و نقل و راههای ارتباطی هوایی، زمینی و ریلی است که باید تقویت شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تا زمانی که مشکلات این فصل استان رفع نشوند نمی توانیم از فصل دیگری حرف بزنیم چراکه این فصا مقدمه توسعه و رشد مابقی فصل هاست.

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار