gardeshban.ir

گزارش/
سقوط یک فروند هواپیمایی فوق سبک آموزشی در شهرستان گرمسار با کشته شدن دو سرنشین آن همراه شد.
کد خبر: ۱۶۱۸۹
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸-1398 May 24
گردشبان (gardeshban.ir) :
این هواپیمای فوق سبک صبح امروز در حوالی بخش ایوانکی شهرستان گرمسار و در یک کیلومتری فرودگاه خصوصی افلاک آسیا در این شهرستان دچار سانحه شده و سقوط کرد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان سمنان ضمن تأیید این خبر از اعزام ۲ اکیپ امدادی به محل سقوط این هواپیما خبر داد.

علی آقا یحیایی با بیان اینکه این حادثه را ساعت ۹ صبح امنیت پرواز فرودگاه افلاک آسیا به هلال‌احمر استان سمنان خبر داده است گفت: به‌محض اطلاع این حادثه دو اکیپ شامل ۶ نفر از نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر به همراه یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان سمنان اضافه کرد: متأسفانه دو نفر از سرنشینان این هواپیمای فوق سبک شامل یک مرد و یک زن براثر این سانحه جان باختند.

یحیایی با اشاره به اینکه عملیات امداد و نجات همچنان به اتمام نرسیده است و پایان عملیات هنوز اعلام‌نشده است تصریح کرد: به‌محض کسب اطلاعات تکمیلی، به رسانه‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود.

رضا عامری معاون امداد و نجات هلال‌احمر شهرستان گرمسار نیز در این زمینه با بیان اینکه هواپیمای آموزشی در ارتفاع ۱۵۰ متری از سطح زمین دچار حادثه شده و سقوط کرد گفت: این سانحه در حدود ۳۰۰ تا ۵۰۰ متری از فرودگاه افلاک ایوانکی رخ داده است.

وی با اشاره به مرگ هر دو سرنشین این هواپیما گفت: در اثر این حادثه کاپیتان فتحی‌نژاد که ۵۱ سال سن داشته و خانم حسینی‌نژاد که از نیروهای آموزشی بوده جان باختند.

تصاویر این حادثه را در زیر ببینید:

جزئیات سقوط هواپیمای فوق سبک در گرمسار /کاپیتان فتحی‌نژاد و یک زن جوان کشته شدند+تصاویر

جزئیات سقوط هواپیمای فوق سبک در گرمسار /کاپیتان فتحی‌نژاد و یک زن جوان کشته شدند+تصاویر

جزئیات سقوط هواپیمای فوق سبک در گرمسار /کاپیتان فتحی‌نژاد و یک زن جوان کشته شدند+تصاویر
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار