gardeshban.ir

آمادگی برای سفر دریایی ، کوله پشتی: در زندگی شما سفر دریایی جزء سفرهای به یادماندنی و خاطره انگیز خواهد بود.حال ما راهنمایی های ساده ای را مطرح می کنیم تا با انجام آنها بتوانید لذت بیشتری از سفر ببرید.
کد خبر: ۱۶۲۱۶
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۸-1398 May 25
گردشبان (gardeshban.ir) :
در زندگی شما سفر دریایی جزء سفرهای به یادماندنی و خاطره انگیز خواهد بود.حال ما راهنمایی های ساده ای را مطرح می کنیم تا با انجام آنها بتوانید لذت بیشتری از سفر ببرید.

در زندگی شما سفر دریایی جزء سفرهای به یادماندنی و خاطره انگیز خواهد بود.حال ما راهنمایی های ساده ای را مطرح می کنیم تا با انجام آنها بتوانید لذت بیشتری از سفر ببرید.

1.انجام کارهای اداری

تمامی کاغذ بازی ها و کارهای اداری را سر فرصت و با دقت تمام انجام دهید تا مدارک برای زمان مورد نیاز آماده شود.

2.مراجعه به پزشک

قبل از سفر حتما با پزشک خود ملاقاتی داشته باشید تا داروی مورد نیاز برای دریازدگی را دریافت کنید که در صورت نیاز استفاده کنید.

3.دریافت واکسن

با توجه به مقصد باید واکسن مورد نیاز را دریافت کنید.برخی از واکسن ها مانند: هپاتیت A، هپاتیت B، تب زرد، حصبه،تقویت کننده فلج اطفال،کزاز و...نیز با توجه به توصیه ی دکتر می توانید دریافت کنید.اگر به منطقه ای سفر می کنید که مالاریا در آنجا مشاهده میشود حتما داروهای صد مالاریا همراه داشته باشید.

4.گرفتن گذرنامه

از یک آژانس مسافرتی معتبر در رابطه با اینکه در این سفر نیاز به گذرنامه خواهید داشت یا خیر ،مشاوره بگیرید.
5.سفارش ارز

دریافت ارز با توجه به کشور و یا مقصدی که با کشتی به آن میروید را فراموش نکنید.انجام این کارها مطمئنا در کشور خود راحتر است.

نکات:

-بنا به توصیه ی پزشک بهتر است در سفر قبل از غذا دو عدد قرص پپتو بیسمول استفاده کنید تا در صورت خوردن غذا و یا آب آلوده ،معده ی شما دچار مشکل نشود.
-مقدار کمی مواد شوینده همراه داشته باشید تا در صورت نیاز در کابین برای شستن لباس از آن استفاده کنید.
-با برداشتن وسایل و لباس های زیاد غیر ضروری چمدان خود را سنگین نکنید.
-یک کپی از تمامی مدارک همراه داشته باشید.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار