gardeshban.ir

بیماری حرکت یک عارضه در حین مسافرت است که سیستم تعادل گوش داخلی را دچار تغییر می کند و عدم تطابق سیستم تعادل گوش داخلی باعث ایجاد اقسام بیماری های مربوط به حفظ تعادل بدن می شود.
کد خبر: ۱۶۲۴۶
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸-1398 May 26
گردشبان (gardeshban.ir) :
سرگیجه، تهوع، استفراغ و خستگی از نشانه های بیماری حرکت در هنگام مسافرت محسوب می شود. پس در ادامه مطلب با ما همراه شوید تا درمان بیماری حرکت در هنگام مسافرت را به شما آموزش دهیم.بیماری حرکت

تسکینی برای زمانی که در سفر دچار بیماری حرکت هستید

آیا میدانید 90% مردم به نوعی دچار بیماری حرکت هستند؟ حتی اگر تا به حال خوش شانس بوده اید باز هم این امکان وجود دارد که به نحوی به آن دچار شوید. مثلا خود من از اواسط 20 سالگی به این موضوع دچار شدم. برای هرکس متفاوت است. متاسفانه بسیاری از گردشگران از جمله خود من به دلیل بیماری حرکت ماجراجویی ها و سفرشان تحت تاثیر قرار گرفته است. درمان بیماری حرکت در هنگام مسافرت اگر نامناسب باشد، باعث می شود که یک رویا تبدیل به یک کاووس شود. خبر خوب اینکه شما می توانید برای درمان آن کاری انجام دهید! 

از دریاهای درخشان عبور کنید، به سفرهای جاده ای طولانی بروید و بدون هیچ نگرانی قله های بلند را فتح کنید. چیزی که خودم استفاده می کنم درامامین نان دروسی نچرالز هست چرا که علاوه براینکه از زنجبیل طبیعی ساخته شده، اولین داروی ضد بیماری حرکتی این برند است که باعث خواب آلودگی نمی شود. به شما این حس را می دهد که می توانید زمین را جابه جا کنید. 

اگر در حال برنامه ریزی برای یک سفر ماجراجویانه هستید حتما آن را در لیست خود قرار دهید.تسکینی برای زمانی که در سفر دچار بیماری حرکت هستید

دریانوردی

حتی اگر تا به حال دچار بیماری حرکت نشده اید، دریانوردی می تواند باعث شروع آن باشد. دریا غیر قابل پیش بینی است درست مانند معده شما! دریازدگی سفر شما را به یک گردش خفقان آور تبدیل می کند. اولین باری که در کرواسی کشتی سواری کردم اوقات بسیار سختی داشتم. هرچه کشتی کوچکتر باشد، احتمال اینکه دریازده بشوید بیشتر است. من انواع نوشیدنی ها، آدامس ها و آبنبات های زنجبیلی را امتحان کردم ولی هیچ کدام فایده نداشت. 

بنابراین من درامامین نان دروسی نچرالز را برگزیدم که در آن از دوز لازم زنجبیل برای جلوگیری از بیماری حرکتی استفاده شده است. برای اینکه در کشتی دچار دریازدگی نشوید قبل از سوار شدن درامامین مصرف کنید. اگر می دانید که مستعد هستید، یک دوز از آن را مصرف کنید، نفس عمیق بکشید و در وسط کشتی بمانید زیرا وسط کشتی تعادل بیشتری دارد.دریانوردی

کوهنوردی
شاید خیلی تعجب کنید اما ممکن است هنگامی که به کوهنوردی می روید دچار بیماری شوید. ممکن است شما فقط یک پیاده روی آرام داشته باشید اما اگر به ارتفاع عادت نداشته باشید ممکن است بیمار شوید. اگر از ارتفاعات پایین به کوهنوردی می آیید، مستعد سرگیجه، سردرد و کوفتگی خواهید بود. هنگامی که به ارتفاعات سفر می کنید، بسیار مهم است که مقدار زیادی آب بخورید، از نوشیدنی های سنگین بپرهیزید و همه چیز را به آرامی انجام دهید. قبل از اینکه به یک کوهنوردی پرشور و عظیم بروید یک زمان کوتاه برای برقراری تعادل به خود بدهید. دو روز اول را به خود سخت نگیرید تا به ارتفاع عادت کنید. هرگاه آماده رفتن شدید، درامامین نان دروسی نچرالز را در کوله پشتی خود قرار دهید و آماده رفتن شوید.

قایق های سفری کوچک که اغلب برای جابه جایی استفاده می شوند

وقتی من در مالدیو بودم، مسافران زیادی را دیدم که وقتی در مسیر بین فرودگاه و جزیره سوار قایق بودند، حالشان بد شد. در حالی که ممکن است از ساحل، دریا آرام به نظر برسد اما وقتی در دریا باشید موج ها بسیار پر تلاطم خواهند بود. بودن در یک قایق کوچک می تواند باعث بیماری برای شما شود که حتی تا ساعت ها از دست آن خلاص نشوید. اگر حساس هستید به شما پیشنهاد می کنم در صورت امکان از قایق های موتوری سریع السیر استفاده کنید چون تعادل بیشتری دارند و البته فراموش نکنید که درامامین را با خود به همراه داشته باشید.قایق های سفری کوچک که اغلب برای جابه جایی استفاده می شوند

ماشین سواری های طولانی مدت

من سفرهای جاده ای را دوست دارم اما اگر دچار بیماری حرکت باشید بسیار آزاردهنده است. من به خاطر بیماری در سفرهای استانی مجبور به توقف های بسیاری در ایستگاه های کامیون برای خریدن نوشیدنی های گازدار شده ام چون در آن زمان با اثرات خوب درامامین آشنا نبودم. برای بیماری شما به داروی مطمئن برای پیشگیری و درمان نیاز دارید. نکته فوق العاده ای که در مورد درامامین نان دروسی نچرالز وجو دارد این است که از زنجبیل طبیعی ساخته شده و می توانید چندین روز پشت سر هم از آن استفاده کنید.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار