gardeshban.ir

رییس پلیس راه مازندران از محدودیت‌های ترافیکی از ساعت 12 ظهر روز دوشنبه 28 مرداد ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 2 شهریور ماه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.
کد خبر: ۱۶۳۳۳
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸-1398 May 28
گردشبان (gardeshban.ir) :
علیرضا قدمی در تشریح این خبر، گفت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت های ترافیکی از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 28 مرداد ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 2 شهریور ماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

وی تصریح کرد: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 28 مرداد تا ساعت 6 صبح روز شنبه 2 شهریور از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

رییس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت یک بعداز ظهر سه شنبه 29 مرداد ماه تا ساعت 2 بامداد چهارشنبه 30 مرداد ماه جاری از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 5 بعد از ظهر روز سه شنبه تا ساعت 2 بامداد روز چهارشنبه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت یک بعد از ظهر روز جمعه یکم شهریورماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 2 شهریور ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 5 بعد از ظهر روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد شد.

رییس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد کلیه تریلرها از محور هراز، بیان کرد: تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 12 روز دوشنبه 28 مردادماه، از ساعت 6 صبح تا 24 روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه 29 تا 31 مرداد ماه ، از ساعت 6 صبح روز جمعه یکم شهریورماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 2 شهریورماه و از ساعت 6 صبح تا ساعت 18 روز شنبه 2 شهریورماه از این محور ممنوع است.

قدمی در ادامه اظهار کرد: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 2 بعد از ظهر روز جمعه یکم شهریورماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 4 بعد از ظهر روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 2 شهریورماه از آب اسک به رودهن در محدوده مشاع یک طرفه است.

وی یاد آور شد: در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه و به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت های مقطعی از مسیر شمال به جنوب و یا جنوب به شمال محورهای هراز و کرج به چالوس اعمال خواهد شد.

رییس پلیس راه مازندران از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.



مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار