gardeshban.ir

این خبر حقیقت دارد: هتلی 3 میلیارد دلاری که از طلا ساخته شده است، جهت بازدید رایگان است!
کد خبر: ۱۶۳۸۰
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۸-1398 May 29
گردشبان (gardeshban.ir) :

امروزه مراکز اقامتی متنوعی از گران‌قیمت گرفته تا ارزان‌قیمت و اشتراکی پاسخگوی نیاز گردشگران مختلف هستند. یکی از عواملی که باعث تنوع قیمتی بالا در بین هتل‌ها می‌شود، هزینه‌ی ساخت هتل است. بسیاری از هتل‌های لوکس و گران‌قیمت با هزینه‌هایی دور از ذهن و به‌وسیله مواد اولیه‌ای خاص ساخته شده‌اند که آشنایی با جزییات به‌کار رفته در ساخت این هتل‌ها می‌تواند برای هرکسی جذاب باشد. در لست‌سکند قصد داریم یکی از گران‌ترین و پرهزینه‌ترین هتل‌های جهان را بررسی کنیم!

احتمالا از دیدن تصاویر کاخ امارات در شهر ابوظبی کشور امارات متعجب می‎شوید. برای ساخت این هتل حدود 3 میلیارد دلار هزینه شده است و به‌عنوان یکی از پر‌هزینه‌ترین هتل‌های جهان شناخته می‌شود.

گشت‌وگذار در کاخ امارات رایگان است!
می‌توانید این هتل 5 ستاره‌ی لوکس و گران‌قیمت را در برنامه سفر خود قرار دهید، زیرا پیاده‌روی در محیط این هتل و عکاسی از معماری حیرت‌انگیز و گنبد 73 متری کاخ امارات رایگان است. اگر به ابوظبی و یا حتی به دبی مسافرت کردید، کاخ امارات ارزش حداقل یک بعد‌از‌ظهر وقت گذاشتن را برای بازدید دارد.

تاریخچه کاخ امارت
برای تزیین این هتل که ساخت آن در سال 2005 آغاز شد، از طلا و سنگ مرمر خالص استفاده شده است. حتی دستگاه فروش طلا در لابی هتل وجود دارد.

ساحلِ کاخ امارات کجاست؟
قسمت پشتی هتل به ساحل خلیج‌فارس متصل است و ساحلی با ماسه‌های سفید و درخشان دارد. این ساحل خصوصی که مسافتی تقریبا طولانی دارد، اتاقک‌های چادری زیبایی را در خود جای‌ داده است.

اقامت در کاخ امارات چقدر هزینه دارد؟
حدود 400 اتاق در هتل وجود دارد که لوکس‌ترین آن‌ها در طبقات بالاتر هستند و مشخصا توسط اشخاص پولدار رزرو می‌شوند. حدود قیمت برای یک‌شب اقامت در سوئیت این هتل حدود 15000 دلار است، البته با توجه به تنوع اتاق‌ها، محدوده قیمت متنوعی نیز وجود دارد.

حقایق دیوانه‌کننده کاخ امارات
کاخ امارات ‌1002 لوستر و 102‌ آسانسور دارد. همچنین در کنسرتی که در سال 2008 برگزار شد، سالن هتل حدود 15000 نفر را در خود جای داد.

معماری خلاقانه ابوظبی
شما در کاخ امارات می‌توانید ویژگی معماری خاص امارت متحده عربی را نظاره کنید. در معماری بناهای این کشور معمولا معماران از طبیعت خاص امارات الهام می‌گیرند. همچنین طراحی برج‌های اتحاد نیز بسیار چشم‌نواز است.

رستوران‌های کاخ امارات
کاخ امارات 14 رستوران دارد که در بوفه‌های مجلل آن‌ها غذا‌هایی از خاورمیانه، آسیا، اروپا و... سرو می‌شود. 

اگر در کاخ امارات اقامت نداشته باشید، امکان استفاده از رستوران‌ها وجود دارد؟ بله، همچنین بعضی از رستوران‌های آن مانند رستوران لو وندوم (Le Vendome) منوهایی به نسبت مناسب دارند.

در کاخ امارات غذا‌هایی با روکش طلا سرو می‌شود؟
خب، رستوران‌های کاخ امارات چقدر لوکس هستند؟ ظاهرا هرساله، حدود 5 کیلو طلای خالص فقط برای تزیین غذا‌ها در کاخ امارات استفاده می‌شود.

معماری هنرمندانه و لوکسی که از دیدن آن شگفت‌زده می‌شوید
فقط می‌توان برای این معماری کم‌نظیر از کلمه شگفت‌انگیز استفاده کرد. با دیدن این هتل غرق در هنر و زیبایی می‌شوید.

گرمای ابوظبی
باوجود گرمای ابوظبی در تابستان، احتمالا بهتر است در فصول خنک‌تر برای بازدید از اماکن زیبای این منطقه به کشور امارات و شهر ابوظبی مسافرت کنید.

دنیای معماری اسلامی
معمولا معماری اسلامی به دلیل الگو‌های هندسی پیچیده و طاق‌های آن جذاب است. مثل مسجد آبی در ترکیه، تاج‌محل در هند و مسجد جامع قرطبه یا مزکیتا (La Mezquita) در اسپانیا که همه نمونه بارز معماری جذاب اسلامی هستند.

تزیینات پیچیده و ظریف
ازنظر معماری، کاخ امارت به‌خوبی توانسته نمونه یک معماری عربی را به نمایش بگذارد. در معماری این هتل از جزییات و تزیینات پیچیده‌ای در قسمت دیوار‌ها و قوس‌ها استفاده کرده‌اند. نمونه آن را در عکس بالا می‌بینید.

3 میلیارد دلار برای یک هتل؟
اما سوال اینجاست که واقعا جهان به هتلی 3 میلیارد دلاری که با طلا تزیین‌شده، نیاز دارد؟ به نظر شما در لابی هتل که در عکس بالا مشاهده می‌کنید، چقدر طلا به‌کار رفته شده است؟

کاخ امارات: گردشگری و هنر
کاخ امارات به معنای واقعی کلمه یک اثر هنری است. همچنین با توجه به رایگان بودن بازدید، توانسته به‌عنوان جاذبه‌ای گردشگری در شهر ابوظبی مطرح شود.
 
لذت گردشگری با روکش طلا
گردشگران زیادی برای بازدید از گنبد زیبای این مجموعه و عکاسی از درخشندگی روکش‌های طلای به‌کاررفته در هتل به کاخ امارات می‌آیند.

در نهایت باز به همان سوال برمی‌گردیم، آیا جهان به این هتل‌های لوکس نیاز دارد؟ هتل‌هایی که فقط قشر کمی از افراد جامعه توانایی اقامت در آن را دارند!

کاخ امارات در ابوظبی، هتلی 3 میلیارد دلاری که از طلا ساخته شده است!

کاخ امارات در ابوظبی، هتلی 3 میلیارد دلاری که از طلا ساخته شده است!

کاخ امارات در ابوظبی، هتلی 3 میلیارد دلاری که از طلا ساخته شده است!

کاخ امارات در ابوظبی، هتلی 3 میلیارد دلاری که از طلا ساخته شده است!

کاخ امارات در ابوظبی، هتلی 3 میلیارد دلاری که از طلا ساخته شده است!




مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار