gardeshban.ir

بسیاری از گردشگران با تجربه عقیده دارند سفر کردن به عنوان یک زوج، به دو نتیجه می تواند منجر شود؛ این که شما را به هم نزدیک تر سازد و یا باعث جدایی تان گردد.
کد خبر: ۱۶۵۱۰
تاریخ انتشار : شنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۸-1398 June 02
گردشبان (gardeshban.ir) :
ممکن است فکر کنید کل این ایده یک کلیشه است و حقیقت ندارد. اما اطمینان داشته باشید که این جمله بدون ریشه و دلیل نیست و منطق خاصی پشت آن نهفته است. در این مطلب قصد داریم به توضیح این بپردازیم که سفر کردن به عنوان یک زوج که می تواند سفر با شریک زندگی یا شخصی که قصد دارید آینده تان را با او بسازید باشد، چگونه می بایست انجام شود و چه نتایجی می تواند داشته باشد. اگر می خواهید مسافرت با شریک زندگی و شخص مورد علاقه تان به سرانجام خوبی برسد و سفر خاطره انگیز و به یادماندنی، سرشار از خاطرات خوش و تجربه های فراموش ناشدنی باشد، بهتر است این مطلب را بخوانید و نکات مهمی که در آن یادآوری می شود را به خاطر بسپارید. با ما همراه باشید :

برقرار کردن ارتباط کلامی درست، یکی از مهم ترین نکات در هر رابطه است و اگر به صحبت کردن علاقه ندارید، بهتر است فکر سفر کردن به عنوان یک زوج و تمام مدت با یکدیگر بودن را از سرتان بیرون کنید. شما می بایست در مورد همه چیز با هم گفتگو کنید. بیشتر اوقات، شما هستید و جهانی که بر علیه شماست؛ بنابراین چه کس دیگری وجود دارد که به اعتراض های شما و غر زدن های شما گوش بدهد و زمانی که اقرار می کنید اشتباه کرده اید آن را بپذیرد. فکرتان را باز کنید، شفاف باشید و خودتان را آماده کنید. این کار می تواند سخت باشد؛ اما نتیجه آن بسیار عالی است و نشان می دهد که ارزشش را دارد برای انجام آن تلاش کنید.

همه چیز را با صحبت کردن حل کنید

همه حق دارند زمان مخصوص به خود و فضای کافی برای خودشان داشته باشند. شما نیز به عنوان یک زوج نباید این زمان و فضای مخصوص به خودتان را، فقط به دلیل این که با هم سفر می کنید، از دست بدهید. به یک گردهمایی بپیوندید؛ یک ورزش انجام دهید، به یک کنسرت بروید، یوگا تمرین کنید یا بدوید. هر کسی علایق و اهداف خاص خود را دارد؛ بنابراین زمانی را به خود اختصاص دهید و به انجام دادن کار های مورد علاقه تان بپردازید.

به یکدیگر فضای تنفس بدهید

حمایت کردن بسیار اهمیت دارد. لحظاتی وجود خواهند داشت که زندگی شما را تغییر می دهند؛ لحظاتی که در تمامی سطوح، شما را به چالش می کشند و لحظاتی که افتضاح هستند. اما داشتن شخصی که به شما نزدیک است، باعث می شود موفقیت در این چالش ها بسیار آسان تر باشد. بنابراین بهتر است با یکدیگر سوار این ترن هوایی احساسات بشوید.

حامی خوبی باشید

اگر شریک زندگی شما خیلی منظم است، می توانید مسئولیت بودجه و خرج و مخارج را به او بدهید. برای سفر های خود برنامه ریزی کنید. یکی از شما می توانید تحقیقات، برنامه ریزی و رزرو کردن هتل و سایر موارد را انجام دهد. دیگری می تواند مسئولیت امور مالی را به عهده بگیرد. به طور خلاصه، در مورد همه چیز با هم همکاری کنید. بنابراین، شریک سفر خود را بشناسید، توانایی ها و مهارت های آنها را بدانید و از آنها برای منافع مشترکتان استفاده کنید. بدین گونه در طول سفر، در همه امور موفق و خشنود خواهید بود.

براساس نقاط قوت خود، مسئولیت های مختلف را بر عهده بگیرید

غذا بخش مهمی از زندگی است. در حقیقت یکی از مهم ترین بخش های زندگی روزمره و زندگی در طول سفر به شمار می رود. داشتن علاقه مشابه و درک زیاد از غذا به این معنی است که در هر فرصتی می توانید خوردن غذا یا خوراکی خاصی که هر دو از آن لذت می برید را تجربه کنید. اما اینطور نیست که همه عاشق غذا و خوراکی باشند. بنابراین چیزی را پیدا کنید که هر دو تان به آن علاقه دارید. ورزش، ماجراجویی، عکاسی یا هر چیز دیگری که مورد علاقه شما و شریک زندگی تان است. هر چیزی که باشد، سعی کنید آن را در طول سفر خود انجام دهید تا شما را به هم نزدیک تر سازد.

علایق مشترک خود را بپذیرید

مسافرت با شریک زندگی: تصمیم گیری را به یکدیگر محول نکنید

مردد بودن در تصمیم گیری اصلا خوب نیست. وقتی در سفر هستید، بالاخره زمانی پیش می آید که حداقل یک نفر از شما می باید یک تصمیم مهم بگیرد. وقتی به عنوان یک زوج سفر می کنید، می بایست با هم کنار بیایید و مرتبا گفتگو کنید. اگر این کار را نکنید، سفر شما تنها باب میل یکی از شما خواهد بود و به یک سفر ناخوشایند تبدیل خواهد شد. می توانید قبل از سفر در کنار هم بنشینید و نام تمام کشور هایی که می خواهید آنها را از نزدیک ببینید فهرست کنید. سپس آن کشور هایی که در فهرست هر دوتان قرار دارد را در اولویت سفر خود قرار دهید. بهرحال، اگر هر دو شما می خواهید به آن کشور ها سفر کنید، مسلما تجربه بهتری از سفر به آنها خواهید داشت.

تصمیم گیری را به یکدیگر محول نکنید

سفر با شریک زندگی: یادتان باشد که جواب یک بعلاوه یک، عدد دو است، نه یک

نکته نهایی برای سفر کردن به عنوان یک زوج همین است. همه تصمیم ها می بایست با یکدیگر صورت گیرد. متاسفانه، خودخواه بودن و گرفتن تصمیم های یکطرفه باعث می شود سفر افتضاحی داشته باشید. سفر می بایست هیجان انگیز و شادی بخش باشد و بهترین لحظات زندگی شما را در خود جای دهد. اجازه ندهید به مسیری پر از بحث و دعوا و عدم تفاهم تبدیل گردد. پس شروع کنید؛ دست همسر یا شریک زندگی آینده خود را بگیرید و سفر خود به عنوان یک زوج را آغاز نمایید. قرار نیست تجربه ترسناک و تلخی باشد؛ باور کنید!
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار