gardeshban.ir

گزارش/
قیمت‌ تورهای استانبول همزمان با‌ آغاز شهریور ماه بالا رفت به طوری که قیمت‌های فعلی برابر قیمت برخی تورهای اروپایی در یکسال گذشته است.
کد خبر: ۱۶۵۱۳
تاریخ انتشار : شنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۸-1398 June 02
گردشبان (gardeshban.ir) :
همزمانی تعطیلات، هوای خنک و برنامه‌های فرهنگی در استانبول، این شهر معروف ترکیه را این روزها گزینه سفر بسیاری از ایرانی‌ها کرده است. در کنار افزایش قیمت عجیب پروازهای این مسیر در حال حاضر تورهای گردشگری به این شهر نیز قیمت‌های خود را به طور قابل توجهی افزایش داده‌اند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که تورهای سه روزه که انتخاب مناسبی برای سفر به استانبول است این روزها بین ۴ تا ۵ میلیون تومان قیمت می‌خورد که در صورت سفر انفرادی و درخواست هتل‌های با کیفیت این قیمت افزایش پیدا خواهد کرد.



همچنین تورهای ۴ روزه استانبول نیز این روزها بین ۵ تا ۶ میلیون تومان قیمت می‌خورد و تورهای ۵ روزه نیز قیمتی در همین محدوده دارند.




با توجه به وضعیت قیمت‌های رفت و برگشت پرواز تهران به استانبول به نظر می‌رسید که تورها در حال حاضر به صرفه‌تر هستند. با این وجود قیمت‌هایی که این روزها روی تور‌های ترکیه زده می‌شود، زمانی قیمت تورهای اروپایی بوده است و حتی با در نظر گرفتن گرانی‌های سال‌های اخیر نیز در حال حاضر قیمت‌هایی بالایی دارند.

جدول قیمت تورهای استانبول در مرداد و شهریور ماه سال گذشته را ببینید. نرخ دلار در حال حاضر با نرخ آن در مرداد ماه ۱۳۹۷ برابر است. افزایش قیمت‌ پروازها و تورهای خارجی بسیار عجیب و خارج از منطق است. نظارتی هم بر این وضعیت صورت نمی‌گیرد.

قیمت تور استانبول در سال 1397 - قیمت تور در شهریور 97
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار