gardeshban.ir

با وجود اعلام بحرین مبنی بر توقف پرواز‌ها از و به مقصد ایران، هواپیما‌های بحرینی همچنان آزادانه در آسمان امن کشورمان پرواز می‌کنند.
کد خبر: ۱۶۵۲۴
تاریخ انتشار : شنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۸-1398 June 02
گردشبان (gardeshban.ir) : قریب به چهار سال است که کشور بحرین در اقدامی همسو با عربستان سعودی کلیه پرواز‌ها از و به مقصد ایران را لغو کرده است.

محمد خداکرمی معاون وقت عملیات هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص این خبر اعلام کرده بود "هواپیمایی گلف ایر بحرین با ارسال نامه‌ای به سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرده که پرواز‌های این کشور به مقاصد ایران از پنجشنبه ۲۴ دیماه ۱۳۹۴ تا اطلاع‌ثانوی به حالت تعلیق در می‌آید، در ادامه این نامه نیز درخواست شده که فعالیت پرواز‌های شرکت‌های ایرانی به بحرین نیز از این تاریخ تا اطلاع ثانوی متوقف شود. "

به گفته خداکرمی شرکت هواپیمایی گلف ایر ۱۴ پرواز در هفته از بحرین به سه مقصد تهران٬ مشهد و شیراز داشت و ایرلاین‌های ایرانی نیز در هفته ۹ پرواز به بحرین انجام می‌دادند.

اما با وجود اینکه بحرین در اقدامی یکطرفه و بدون هیچ دلیلی به یکباره کلیه پرواز‌ها بین دو کشور را لغو کرده و به هواپیما‌های ایرانی اجازه ورود به این کشور را نمی‌دهد، هواپیما‌های بحرینی آزادانه و با مجوز سازمان هواپیمایی کشوری در آسمان ایران حضور دارند و از شمال تا جنوب آسمان ایران پرواز می‌کنند.

ساعت خوش هواپیما‌های بحرینی در آسمان ایران
 
پرواز آزادانه هواپیما‌های بحرینی بر فضای سرزمینی امن ایران، در حالی صورت می‌گیرد که این کشور در ۴ سال گذشته از هیج اقدامی برای نمایش دشمنی با کشورمان کوتاهی نکرده و حالا سوال اینجاست که چطور هواپیما‌های شرکت هواپیمایی حامل پرچم بحرین (گلف ایر)، آزادانه در آسمان ایران جولان می‌دهند؟

منبع گزارش: میزان
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار