gardeshban.ir

منطقه قفقاز به علت سرمای سختی که در فصل زمستان تجربه می‌کند، سال‌ها توسط نظامیان و امپراطوری‌های بزرگ به عنوان تعیین مرز استفاده می‌شده‌ است.
کد خبر: ۱۶۵۵۰
تاریخ انتشار : يکشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۸-1398 June 03
گردشبان (gardeshban.ir) :
بنابراین روستاها و مناطقی که در این محدوده ایجاد می‌شدند باید مراقب حملات دشمنان و همسایگان خود می‌بودند. به همین منظور ساختمان‌ها در این مناطق به همراه برج و قلعه ساخته می‌شدند و در تمامی بخش‌های معماری به مسائل دفاعی توجه می‌شده است. نمونه‌های بسیاری از این روستاها در منطقه قفقاز در کشورهای گرجستان، روسیه و شمال چین وجود دارد.

ایگوشتیا (Ingushetia) یکی از مناطق دولت فدرال کشور روسیه است که در جنوب روسیه واقع شده است و با گرجستان مرز مشترک دارد. ساکنان بخش جنوبی ایگوشتیا برای دفاع از خود در برابر حملات دشمنان در کنار خانه‌های خود برج و قلعه‌های نظامی نیز احداث کرده‌اند. این مناطق امروزه متروکه هستند و تنها بخشی از مناطق در فصل تابستان ساکنان موقتی در خود می بینند.

ایگوشتیا در طول دوره بی‌ثباتی سیاسی خود (جنگ با چچن، فقر، فساد و غیره) تلاش‌های بسیاری برای حفظ مناطق زیبا مانند Targim را شروع کرده تا این مناطق را به حالت اولیه خود برگرداند.

اما برج‌های Pyaling که بسیار مرموز و زیبا هستند چرا در این لیست قرار گرفته‌اند؟ این برج‌ها و قلعه‌ها سالهاست که ساکنان دایمی نداشته‌اند. چرا؟ دلیلش این است که استالین در سال 1994 این منطقه را تخلیه کرد و تقریبا یک سوم مردم را کشت و تبعیدی‌ها و زندانیان را به این منطقه منتقل کرد.

در صورتی که تمایل دارید از بقایای Egikal بازدید کنید، باید از دولت مرکزی مجوز تهیه کنید. این منطقه از ورود گردشگران جلوگیری می‌کند اما اگر مجوز ورود را دریافت کردید، باید بگوییم که چشم اندازی بی‌نظیر منتظر شماست.

دو سازه خیره کننده رو به روی هم قرار گرفته‌اند که کلید ورود به دره Vovnushki هستند. برج‌ها توسط پل معلق به هم وصل شده اند.

در این مناطق بین برج‌های نبرد (بلندتر، قارچی و هرمی شکل) و برج‌های مسکونی (گسترده‌تر، بسیار شبیه خانه) تفاوت زیادی وجود دارد و چشم انداز قرون وسطایی ارائه شده در این منطقه می‌تواند تا سال‌ها در ذهن شما باقی بماند.

ایگوشتیا؛ دره ای عجیب در روسیه با برج‌های متروکه‌/تصاویر

ایگوشتیا؛ دره ای عجیب در روسیه با برج‌های متروکه‌/تصاویر

ایگوشتیا؛ دره ای عجیب در روسیه با برج‌های متروکه‌/تصاویر

ایگوشتیا؛ دره ای عجیب در روسیه با برج‌های متروکه‌/تصاویر
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار