gardeshban.ir

سرپرست اداره پیش‌بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از بارندگی و وزش باد در گیلان از فردا خبر داد.
کد خبر: ۱۶۷۱۰
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۸-1398 June 07
گردشبان (gardeshban.ir) :
مازیار غلامی گفت: نقشه‌های هواشناسی، بیانگر وجود شرایط کم و بیش ناپایدار در منطقه است بر این اساس از اواخر وقت امروز گاهی افزایش ابر و وزش باد و رگبار پراکنده و احتمال رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: بر این اساس با تقویت تدریجی ناپایداری‌ها از فردا ( به‌ویژه بعد از ظهر و شب) و استقرار آن در منطقه، ابرناکی، مه آلود بودن هوا، وزش باد، بارندگی، رعد و برق و روند کاهش دما تا اواسط هفته آینده پیش‌بینی می‌شود.

غلامی ادامه داد: با توجه به تقویت تدریجی ناپایداری از جمعه، شالیکاران نسبت به جمع‌آوری محصول خود حداکثر تا صبح فردا اقدام و کارخانجات شالی‌کوبی نیز نسبت به انتقال شلتوک به فضاهای مسقف و یا استفاده از پوشش مناسب و عدم نگهداری در فضای باز اقدام کنند.

وی  به بخش‌های مختلف کشاورزی نظیر گلخانه‌داران، پرورش‌دهندگان مرغ و ماهی و همچنین بخش‌های مختلف اجرایی استان نظیر مدیریت بحران، فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها، جهاد کشاورزی و منابع طبیعی، شرکت‌های آب و برق، حمل و نقل، پلیس راه و راهور، نیروهای نظامی و انتظامی و ... توصیه کرد که تمهیدات لازم را به عمل آورند.

سرپرست اداره پیش‌بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، آسمان امروز در استان را کمی تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد، رگبار پراکنده، احتمال رعد و برق عنوان کرد.

وی برای فردا نیز آسمان را کمی تا نیمه‌ابری، کاهش نسبی دما، گاهی افزایش ابر و وزش باد، بعضی نقاط رگبار و رعد و برق (به طور موقتی احتمالا شدید) پیش‌بینی کرد.

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار