gardeshban.ir

دبی در سال های اخیر پیشرفت های چشمگیری داشته و همین موضوع سبب شده تا سالانه مسافران زیادی قصد سفر به این شهر مدرن و رویایی را داشته باشند.
کد خبر: ۱۶۷۶۷
تاریخ انتشار : شنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۸-1398 June 09
گردشبان (gardeshban.ir) :
فصل پاییز و زمستان جز بهترین زمان هایی است که می توانید برنامه سفرتان را با تور دبی یا خرید بلیط هواپیما تنظیم کنید. با توجه به جاذبه های گردشگری زیادی که در این شهر وجود دارد در این مطلب می خواهیم درباره پارک آتلانتیس در دبی صحبت کنیم. 

البته این تنها پارک آبی دبی نیست که بسیار معروف است چرا که پارک دیگری به نام  پارک آبی وایلد وادی هم در این در شهر وجود دارد که ما به تفسیر درباره توضیح داده ایم. آتلانتیس از برترین پارک های آبی دبی است و دارای هیجان انگیزترین سرسره های آبی می باشد. 


مهمترین نمایشگاه های دبی در اکتبر ۲۰۱۸

پارک آبی آتلانتیس در دبی جز برترین پارک های آبی جهان قرار می گیرد و از امکانات رفاهی خوبی هم برخوردار است چرا که این پارک متعلق به هتل آتلانتیس بوده که این از برترین و بهترین مکان های اقامتی در دبی نیز محسوب می شود. البته این پارک درون هتل نیست و در محوطه ی خارجی هتل قرار دارد و به اندازه ای مدرن و عالی است که افراد زیادی برای این که بتوانند راحت باشند برای رفتن به این پارک هتل آتلانیس را هم برای اقامتشان انتخاب می کنند. این پارک دارای ۷ مدل سرسره است که با سوار شدن بر هر کدامشان قلبتان به تپش افتاده و از شدت ترس و هیجان فریاد می کشید. اگر برای هیجان و نشاط به آتلانتیس آمده اید حتما سرسره های آن را امتحان کنید. پیش از شروع بازی و سوار شدن بر سرسره ها باید توجه داشته باشید که قدتان باید بیشتر از ۱٫۲ متر باشد. افراد کوتاه قد تر به دلیل خطر غرق شدن از سواری در سرسره ها منع شده اند.

بخش های اصلی پارک آبی آتلانتیس عبارت از سرزمین دلفین ها، سرزمین شیرهای دریایی، وسایل بازی ، آکواریوم و غواصی می شود.

تفریحات ممکن در پارک آبی آتلانتیس در دبی

سرسره آبی آکواکندا | Aquaconda

یکی از طولانی ترین و هیجان انگیزترین سرسره های آبی این پارک آکواکندا است. این سرسره که معروف به سرسره مار به دلیل پیچ های تودرتویی که دارد است طرفداران بسیاری دارد. زمانی که سوار این سرسره می شوید از درون تونل های باریک و سرپوشیده عبور می کنید و در نهایت به محوطه قیف شکلی از جنس فیبر که بزرگ ترین دریچه فیبر و شیشه ای جهان هست سقوط می کنید و وارد استخری عمیق می شوید. این سرسره آن قدر هیجان انگیز است که با وجود سربسته بودن تونل ها همیشه صدای فریاد از آن به گوش می رسد.

لازم به ذکر است که هیچگونه خطری در حین عبور از این سرسره برای شما به وجود نخواهد آمد.


سرسره زوم رنگو | Zoomerango

دیگر سرسره ی جذابی که درون پارک آبی آتلانتیس در دبی قرار دارد سرسره ی زوم رنگو است که حالت U شکل دارد و بعد از آکواکندا در بین بازدیدکنندگان پارک بسیار محبوب است، به منظور استفاده از این سرسره ابتدا سوار تپوپ های یک یا دو نفره می شویم و به صورت عمودی سقوط می کنیم.

حتما توجه داشته باشید هنگام سر خوردن دست یا پایتان زیر تیوپ نرود، چرا که سرعت سر خوردن بسیار بالا است و ممکن است که شما زخمی شوید.

سرسره انتقام خدای دریا | Poseidon’s Revenge

قطعا همه ما بارها برایمان پیش آمده است که بخواهیم با قدرت آب بجنگیم، برای همین در پارک آبی آتلانتیس در دبی اقدامی را برای این خواسته ما فراهم آورده شده است. شما هنگامی که درون این سرسره پا می گذارید باید با تمام قوا با آب بجنگید. حس پرتاب شدن بی اختیار احساس عجیب و وحشتناکی است، پس از سقوط و پیچ و تاب خوردن به استخری وسیعی می رسیم و بالاخره برای چند ثانیه به آرامش می رسیم.

سرسره رقابت | Slitherine

این سرسره که به سرسره ی رقابتی مشهور است در ساختمانی شبیه به معبد ساخته شده و تفاوت آن بقیه سرسره ها در این است که باید حتما دونفره سوار شوید. در پایین ترین نقطه ی سرسره و دقیقا پیش از پرتاب شدن داخل استخر میزان سرعت هر یک از سرسره سواران به صورت جداگانه اندازه گیری شده و توسط مانیتورهای بزرگی به آن ها نشان داده می شود، هر کسی که بتواند با سرعت بیشتری مسیر سرسره را طی کند برنده ی مسابقه محسوب می شود.

سرسره رقابتی یکی از جدیدترین و مدرن ترین سرسره های پارک آبی آتلانتیس است.

سرسره ترن آبی | Water Coasters

اگر سوار ترن های هوای در شهربازی شده باشید می توانید حس و حالی که در هنگام سوار شدن به سرسره ترن آبی خواهید داشت را می توانید درک کنید. بازی کنان در این قسمت باید سوار بر تیوپ های یک یا دو نفره شوند و بدون هیچ اختیاری در میان زمین و هوا معلق شده و از تونل های رو باز و سربسته این طرف و آن طرف بروند. این سرسره آن قدر بالا و در میان آسمان ساخته شده که دور تا دورش را با توری هایی محفوظ کرده اند تا بازی کنان کنجکاو و بازی گوش به پایین پرتاب نشوند.

سرسره حمله کوسه | Shark Attack

هیجان در پارک آبی آتلانتیس پایان ندارد، بعد از آن همه سرسره های هیجان انگیز حالا نوبت این است که به جنگ با کوسه ها هم بروید. شما زمانی که بلیط این سرسره حمله کوسه را خریدید و و داخل سرسره شدید همه چیز خیلی عادی می گذرد ولی ناگهان شما خودتان را در میان چندین کوسه و انواع و اقسام ماهی های دیگر مشاهده می کنید.

ترس و وحشت و دیدن کوسه ها از فاصله ای به این نزدیکی غیر قابل وصف است، اما پیش از این که کوسه ها برسند از تونل خارج شده و سرسره به پایان می رسد.

حمله کوسه ها

به غیر از تفریحاتی که آدرنالین شما تا سرحد ممکن بالا می برد تفریحاتی هم هستند که نیازی نباشد قلب شما به شدت بتپد، در ادامه به چند مورد از آن ها اشاره خواهیم کرد.

 رپیدز | The Rapids

مسافتی حدود ۱٫۶ کیلومتری در میان آب های متلاطم در پارک آّی آتلانتیس وجود دارد که می توانید سوار بر تیوپ وارد یک رودخانه های خروشان نیز بشوید.

 سرزمین دلفین ها | Dolphin Bay

بخش دیگر این مجموعه به سرزمین دلفین ها معروف است و شما می توانید با این حیوانات باهوش ارتباط برقرار کنید، اوقاتی را با آن ها بگذرانید.

اسکیت روی سرسره

یکی از عجیب ترین قسمت های پارک آبی آتلانتیس اسکیت بازی روی سرسره های غول آسایش است. هرکسی اجازه ی اسکیت بازی روی سرسره ها را ندارد و تنها در مواقع مراسمی خاص و اسکیت بازان حرفه ای برای قدرت نمایی خود دست به اسکیت بازی روی سرسره های این پارک می زنند که بسیار خطرناک اما هیجان انگیز است.

بخش تفریحات کودکان

کودکان هم در این مجموعه تفریحات مربوط به سن خودشان را دارند، آن می توانید در صلعه های کوچکی که برایشان ساخته شده با استفاده پلکان ها و نردبان هایی که برای آن ها ساخته شده بالا بروند، همچنین سرسره، تاب، استخر های کودکانه همه و همه یک جا کنار هم برای شادی بیشتر فرزندانتان در این منطقه گرد هم آمده اند.

دسترسی به پارک آبی آتلانیس در دبی

به منظور دسترسی به پارک آبی آتلانتیس در دبی می باشد به هتل آتلانتیس بروید، برای رسیدن به این هتل می توانید از تاکسی، خودروی شخصی و ترانسفرهای هتل خودتان یا هتل آتلانتیس استفاده کنید.

وب سایت: www.atlantisthepalm.com

آدرس: Crescent Road | Atlantis, The Palm, Dubai,United Arab Emirates


بایدها و نبایدها در پارک آبی آتلانتیس در دبی

میزان شناخت شما به عنوان افراد بزرگسال یا کودک بر حسب میزان قد شما می باشد و افراد بالاتر از ۱٫۲ درگروه افراد بزرگسال قرار می گیرند.

بازدیدکنندگان باید در تمامی مراحل کارت عکس داری که در هنگام ورود به پارک به آن ها داده می شود را نزد خود نگه دارند.

افرادی که حق همراه آوردن میهمان و یا استفاده از تخفیف های پارک را دارند باید بدانند که بیش از سه میهمان نمی توانند به همراه خود بیاورند.

به هیچ وقت بلیطی که فروخته می شود قابل استرداد نمی باشد.

برای کسانی که در هتل آتلانتیس اقامت دارند تخفیف هایی در نظر گرفته می شود.

می توانید کارت اشتراک سالانه ی پارک هم تهیه کنید و علاوه بر تخفیف هایی که شامل حالتان می شود هر زمان از سال هم بیایید می توانید از آن بهره مند شوید. اگر شارژ کارتتان تمام شد هم می توانید مجدد این کارت را شارژ نمایید.


پارک آبی آتلانتیس در دبی؛هیجان انگیزترین تفریح آبی+تصاویر

پارک آبی آتلانتیس در دبی؛هیجان انگیزترین تفریح آبی+تصاویر

پارک آبی آتلانتیس در دبی؛هیجان انگیزترین تفریح آبی+تصاویر

پارک آبی آتلانتیس در دبی؛هیجان انگیزترین تفریح آبی+تصاویر

پارک آبی آتلانتیس در دبی؛هیجان انگیزترین تفریح آبی+تصاویر
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار