gardeshban.ir

رئیس کمیسیون عمران مجلس/
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: در شرایط کنونی این سوال مطرح می شود که چرا با وجود پایین آمدن نرخ ارز، قیمت بلیط هواپیما کاهش …
کد خبر: ۱۶۸۳۱
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۸-1398 June 11
گردشبان (gardeshban.ir) :
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: در شرایط کنونی این سوال مطرح می شود که چرا با وجود پایین آمدن نرخ ارز، قیمت بلیط هواپیما کاهش نمی یابد، جواب این سوال تداوم فعالیت شرکت های چارتری و عدم نظارت سازمان هواپیمایی بر عملکرد ایرلاین ها است.

محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از افزایش غیرمنطقی قیمت بلیط هواپیما، گفت: متأسفانه نرخ بلیط پروازهای هوایی در سال های اخیر مدام در حال افزایش است و هیچ نظارتی برای کنترل این قیمت ها وجود ندارد.

فعالیت شرکت های چارتری یکی از عوامل اصلی افزایش قیمت بلیط هواپیما

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از تداوم فعالیت شرکت های چارتری در حوزه پروازهای هوایی، گفت: قطعا یکی از عوامل اصلی افزایش قیمت بلیط هواپیما به ویژه در ایام خاص فعالیت چارتری ها است.

تعداد مسافران پروازهای هوایی بسیار بیشتر از میزان صندلی های موجود هواپیماها است/ فعالیت چارتری‌ها معنا ندارد

رضایی کوچی ادامه داد: در شرایط کنونی میزان تعداد مسافران و متقاضیان استفاده از پروازهای هوایی بسیار بیشتر از میزان صندلی های موجود هواپیماها است، بنابراین فعالیت چارتری در این شرایط هیچ معنایی ندارد.

شرکت های چارتری بلیط هواپیما را با قیمت دلخواه در بازار عرضه می کنند

وی گفت: امروز شرکت های چارتری بلیط هواپیما را با قیمت دلخواه در بازار عرضه می کنند و تنها در این عرصه مردم و مسافران تحت فشارهای مالی قرار می گیرند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با انتقاد از عدم تحقق وعده سازمان هواپیمایی درباره محدود کردن شرکت های چارتری، گفت: با وجود وعده این سازمان، شرکت های چارتری در حوزه پروازهای هوایی به فعالیت خود ادامه داده اند و هنوز اقدام خاصی در این عرصه صورت نگرفته است.

رضایی کوچی ادامه داد: در گذشته مسئولان سازمان هواپیمایی عامل اصلی افزایش قیمت بلیط هواپیما را افزایش نرخ ارز اعلام کرده و می گفتند که با توجه به سهم ۵۰ درصد ارز در هزینه های ایرلاین ها و هواپیماها، افزایش قیمت بلیط هواپیما طبیعی است.

چرا با وجود پایین آمدن نرخ ارز قیمت بلیط هواپیما کاهش نمی یابد؟

رئیس کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: حال در شرایط کنونی این سوال مطرح می شود که چرا با وجود پایین آمدن نرخ ارز، قیمت بلیط هواپیما کاهش نمی یابد، جواب این سوال تداوم فعالیت شرکت های چارتری و عدم نظارت سازمان هواپیمایی بر عملکرد ایرلاین ها است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار