gardeshban.ir

10 نکته مهم که به شما کمک می‌کند اقامت بهتری در هتل داشته‌باشید را در این گزارش بخوانید.
کد خبر: ۱۶۸۸۸
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۸-1398 June 12
گردشبان (gardeshban.ir) :

جفری موریسن سال‌هاست که سفر می‌کند و درباره آن می‌نویسد. او در مطلبی که در اختیار نیویورک تایمز قرار داده ۱۰ نکته را برای اقامت بهتر و امن‌تر در هتل‌ها را مطرح کرده‌ است. این مطلب را در ادامه بخوانید.

ریموت کنترلِ آلوده!

همه به ریموت کنترل‌ها دست می‌زنند اما به ندرت آنها را تمیز می‌کنند. به محض رسیدن به هتل کنترل‌ها را با یک دستمال مرطوب تمیز کنید.

تنظیم دمای اتاق

در بسیاری از هتل‌ها خودتان باید دمای اتاق را تنظیم کنید. بهتر است در ابتدا دمای اتاق را بر روی  ۲۰ درجه سانتی گراد یا ۶۸ در جه فارنهایت بگذارید، بعد از گذشت مدتی می‌توانید اگر با دمای اتاق راحت نبودید با توجه به وضعیت هوا و خودتان آن را تغییر دهید.

به لیوان آب شک کنید

لیوان‌های آب درون اتاق‌های هتل معمولا بعد از اقامت هر مسافری تمیز می‌شود اما معمولا! به ویژه اگر هتل فاقد رستوران باشد حتما به تمیزی لیوان شک کنید بنابراین بهتر است لیوان را خودتان هم بشویید و داخل آن را بو کنید.

چمدان را روی تخت خواب نگذارید

ساس یک هیولای کوچک است گذاشتن چمدان رو یا نزدیک تخت چوبی بهترین فرصت را به ساس‌ها می‌دهد که از چوب تخت داخل چمدان شوند و با شما به مقصد بعدیتان که ممکن است خانه باشد بیایند. حتی قفسه چوبی چمدان هم جای مناسبی نیست. بهتر است اول چمدان را داخل دستشویی بگذارید و سپس وسایل چوبی را به دقت نگاه کنید و اگر مطمئن شدید چمدانتان را بیرون بیاورید. هشدار! فکر نکنید که اگر هتلی خیلی عالی گرفتید حتما این هتل ساس ندارد.

شارژر با کابل بلند برای تلفن همراه داشته باشید

ممکن است همیشه پریز برق در نزدیکی تخت خواب نباشد بهتر است برای اینکه بتوانید در تخت خواب از موبایل استفاده کنید و زمان برای شارژ گوشی را هم از دست ندهید از شارژر با سیم بلند یا سه راهی با سیم بلند استفاده کنید.

می‌توانید شامپو کوچک هتل را برای خودتان بردارید اما رب دشامبر و حوله را نه!

بسیاری از هتل‌ها صابون یا شامپو کوچک مسافرتی در حمام دارند اگر قرار نیست که اینها در ساک‌ها و چمدانتان گم شوند یا داخل جعبه لوازم بهداشتی خانه بپوسند آنها را بردارید اما حوله و رب دشامبر برای خود هتل است.

در هتل را چفت، قفل و از علامت مزاحم نشوید استفاده کنید

خانه‌داران هتل معمولا صبح زود می‌آیند اگر خواب باشید و علامت مزاحم نشوید را نگذاشته باشید شما را بیدار خواهند کرد.

از رمزتان عکس بگیرید

از رمز گاو صندوقتان در هتل عکس بگیرید حتی اگر حتی رمز آن چیزی مانند تاریخ تولد شماست و آن را فراموش نمی‌کنید اما باز هم بهتر است این رمز را جایی داشته باشید.

خشکشویی هتل گران است

معمولا خشکشویی هتل‌ها یا خشک شویی نزدیک هتل‌ها گران است اگر می‌توانید به اندازه کافی لباس ببرید اگر هم که باید سبک سفر کنید خشکشویی ارزانتری پیدا کنید یا در سینک داخل هتل لباس‌هایتان را بشویید.

و در آخر اینکه …. در هاستل بمانید

هتل‌ها خیلی خوب هستند اما واقعا گرانند، هاستل‌ها ارزانترند و از آن چیزی که فکر می‌کنید بهتر هستند، اقامت در هاستل روش خوبی برای پس‌انداز بیشتر پول و همینطور آشنایی با آدم‌های جدید است.

چمدان





مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار