gardeshban.ir

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان از رشد 46 درصدی گردشگران خارجی این استان خبر داد و گفت: بازدید از جاذبه‌های گردشگری استان سمنان در تیر و مرداد امسال و در مقایسه با سال قبل ٢٣ درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۶۸۹۷
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۸-1398 June 12
گردشبان (gardeshban.ir) :
مهدی جمال در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان سمنان، اظهار کرد: در این دو ماه ٢٨٩ هزار و 949 گردشگر از جاذبه‌های استان سمنان بازدید کردند.

وی با اشاره به اقامت ١٢٠ هزار مسافر در استان سمنان در این ایام گفت: میزان بازدید گردشگران خارجی از استان ۴۶ درصد افزایش یافته است.

وی از بازدید یک هزار و 25 گردشگر خارجی از استان سمنان در دو ماهه تیر و مرداد امسال خبر داد و افزود: در این مدت ٨ ۴ مورد بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری استان سمنان انجام شد.

جمال با اشاره به افتتاح هشتاد و یکمین اقامتگاه بوم‌گردی استان سمنان در هفته دولت، اظهار کرد: ظرفیت اقامتی این اقامتگاه‌ها در استان سمنان، یک هزار و 575 نفر است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان با اشاره به افزایش زیرساخت های گردشگری در این استان افزود: ظرفیت اقامتی هتل‌های استان نیز یک هزار و ۵ ١٧ نفر است.

دبیر دبیرخانه ستاد خدمات سفر استان با اشاره به برگزاری جشنواره ملی عشایر ایل سنگسر در آبان ماه امسال، گفت: این جشنواره بهترین فرصت برای معرفی استان سمنان است

مدیر کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان سمنان از فعال بودن دبیرخانه دائمی ستاد خدمات سفر در طول ایام سال در اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خبر داد و اضافه کرد: در همین راستا و به‌منظور توسعه گردشگری اقداماتی از قبیل برگزاری فم تور مدیران دفاتر خدمات گردشگری تهران جهت آشنایی با استان، معرفی جاذبه‌های گردشگری با نصب بنر در ورودی شهرستان‌ها، مشارکت در برگزاری جشنواره‌های داخلی ملی، نظارت بر تاسیسات گردشگری در استان صورت پذیرفته است.

.

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار