gardeshban.ir

افرادی که با پروازهای economy مسافرت می کنند، معمولا با مسائلی مانند احساس سرما در شب یا تحمل صدای گریه نوزادها و … روبرو می شوند که ممکن است برایشان ناخوشایند باشد.
کد خبر: ۱۶۹۱۱
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۸-1398 June 13
گردشبان (gardeshban.ir) :
خوشبختانه ما در این مقاله به مواردی اشاره می کنیم که به شما کمک کند تا از این موارد ناخوشایند، بیشتر در امان باشید. باید بدانید که نزدیک بودن به عقب هواپیما و نشستن بر صندلی های میانی نیز مزایای متمایزی دارد. فاصله میان صندلی ها بیشتر است. شاید این فاصله ها کمک می کنند تا وزن مسافران در قسمت میانی هواپیما تقسیم شود.

همچنین احتمال پیدا کردن فضای بیشتری در قسمت قفسه بارها وجود دارد. در این قسمت از هواپیما، شانس بیشتری برای نجات یافتن در یک سانحه هوایی وجود دارد. شما از دم هواپیما دور هستید که در یک سانحه احتمال دارد جدا شود و از نوک تیز آن نیز دور هستید تا از دست اندازهای هوایی بیشتر در امان باشید. صندلی های کنار بال هواپیما که در شکل به رنگ زرد هستند نیز از امنیت بیشتری برخوردارند.

این به این معنی نیست که صندلی شما به دور از مشکل و ناراحتی است. درست پشت سر شما می تواند دو ردیف پایانی باشد و بعد از آنها سرویس بهداشتی و بوفه هواپیما وجود دارد که به علت رفت و آمد، می تواند دارای سروصدای بیشتری باشد، اما خوشبختانه صدای بچه ها در این قسمت کمتر است.

اگر به شکل نگاه کنید ممکن است نظرتان راجع به انتخاب صندلی در سفر بعدی تغییر کند. در پرواز بعدی حتی ممکن است که اجازه دهید تا بقیه مسافران جای خود را مشخص کنند و در آن مستقر شوند، سپس به آرامی سالن انتظار را به سوی هواپیما ترک نموده و در جای خود مستقر شوید.

کدام صندلی هواپیما برای شما مناسب نیست؟/عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار