gardeshban.ir

مدیرعامل قطار شهری اهواز گفت: شرکت کیسون توان و اراده ای برای تکمیل پروژه قطار شهری اهواز ندارد.
کد خبر: ۱۶۹۳۰
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۸-1398 June 13
گردشبان (gardeshban.ir) :
شهرام شاهین زاده ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مناقصه قطار شهری اهواز در سال ۸۵ برگزار شد و در این مناقصه شرکت کیسون به دلیل اینکه علاوه بر ارائه قیمت، پیشنهاد آوردن فاینانس را نیز داشت در این مناقصه پیروز شد.

وی با بیان اینکه از سهم ۸۵ درصدی تا کنون چیزی که محقق شده، نامه شرکت‌های چینی است که طلبکار هستند، افزود: شورای شهر اهواز در این راستا به این نتیجه رسیده است که شرکت کیسون، توان تکمیل این پروژه و پرداخت مطالبات کارگری که به ۱۸ ماه رسیده است را ندارد.

مدیرعامل قطار شهری اهواز تصریح کرد: بیش از سه ماه است که کارگران شرکت کیسون تحصن‌های پیاپی را برای احقاق حق خود داشتند که با دخالت استاندار تنها توانستیم مطالبه سال ۹۶ کارگران را پرداخت کنیم.

شاهین زاده با بیان اینکه شورای شهر اهواز برای فسخ قرارداد با شرکت کیسون به قطعیت رسیده است، گفت: در سال ۹۴ تصمیم به فسخ پیمان شرکت کیسون گرفته شد تا مرحله نهایی پیش رفت اما یک سری دغدغه‌ها و ملاحظات باعث عقب کشیدن می‌شد اما اکنون تصمیم فسخ همکاری اتفاق خواهد افتاد.

وی با عنوان اینکه اگر شرکت کیسون یک برگه مطالبات مثبت ارائه دهد استعفا می‌دهم، بیان کرد: این شرکت به ما بدهکار است، ۴۳ میلیارد تومان در قالب اسناد خزانه در قبال ضمانت نامه از ما دریافت کرده و اخیراً نیز ۱۴ میلیارد تومان دیگر دریافت کرده است.

مدیرعامل قطار شهری اهواز با عنوان اینکه برای تحقق حقوق و مطالبات مردم عقب نشینی نمی‌کنیم، گفت: مطالبات ما از شرکت کیسون بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان است و تأخیر در پروژه نیز جریمه‌هایی در پی دارد که شرکت باید پرداخت کند.

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار