gardeshban.ir

دبی شهری با جاذبه های مدرن و جذاب است که سالانه میلیون ها نفر به سمت آن سفر می کنند.
کد خبر: ۱۶۹۴۵
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۸-1398 June 14
گردشبان (gardeshban.ir) : این شهر با توجه به تمامی تمهیداتی که برای جذب گردشگر کرده توانسته پیشرفت قابل توجهی را هم در این زمینه داشته باشد و این برای همه کاملا مشخص است. در شهر دبی به غیر از جاذبه های گوناگونی که وجود دارد، رستوران های عالی هم برای کسانی که اهل شکم گردی هستند نیز وجود دارد. در دبی می توانید غذاهایی از سراسر دنیا در هر رستوران سرو می ‌شود را میل کنید چرا که شعبه هایی از برترین رستوران های جهان در این شهر بزرگ امارات متحده وجود دارد. اگر اهل غذا خوردن در رستوران‌های لوکس و مجلل هستید، دبی مقصد فوق‌العاده‌ای برای شما است. اما بهترین رستوران های دبی کدام ها هستند؟

بهترین رستوران های دبی
۱- رستوران Tom & Serg، جایی برای تجربه بهترین ها

یکی از بهترین رستوران های دبی که پیشنهاد می کنیم حتما برای صرف شام آن را انتخاب کنید، رستوران Tom &Serg است. این رستوران بر روی یک تخته سیاه در ورودی رستوران نوشته است «تام اهل استرالیا است. سرژیو اهل اسپانیا است. تام دوست دارد غذاهای خوبی بپزد. سرژیو دوست دارد این غذاها را امتحان کند.» از همین رو زمانی که شما وارد رستوران می شوید احساس صمیمیت خواهید کرد.

ساعت کاری روزهای عادی ۸ صبح تا ۳:۴۵ ظهر و جمعه ها ۸ تا ۵:۴۵

رستوران Tom & Serg، جایی برای تجربه بهترین ها
۲- رستوران La Petite Maison، بهترین گزینه برای تست غذاهای فرانسوی

یک رستوران فرانسوی شیک به نام La Petite Maison در شهر دبی وجود دارد و در لیست بهترین رستوران های دبی نیز قرار دارد. این رستوران دکوراسیون بسیار زیبا و جذاب دارد و از بهترین مواد غذایی برای تهیه غذاهای خودش استفاده می کند، از همین رو کیفیت غذایی بسیار بالایی نیز دارد.

ساعت کاری ۱۲ ظهر تا ۳ بعد از ظهر و ۷ تا ۱۱ شب

۳- رستوران دینر این د اسکای دبی، تجربه یک شام لوکس در آسمان

اگر اهل تجربه ی یک روز پر از هیجان هستید، پیشنهاد می کنیم که صرف یک وعده غذا در رستوران دینر این د اسکای دبی را از دست ندهید. این رستوران که به عنوان یکی از خارق العاده ترین رستوران های دنیا از نظر مجله آمریکایی و معتبر فوربز مطرح شده است در محله ای به نام مارینا قرار دارد و دسترسی بسیار خوبی هم برای کسانی می خواهند به آن بروند فراهم آورده است.
۴- رستوران لاتیتود | Latitude

اگر برای ناهار خوردن و انتخاب رستوران مردد هستید پیشنهادمان رستوران لاتیتود است. این رستوران با منوی متنوعش یکی از بهترین رستوران های منطقه جمیرا دبی است و مشتریان می توانند مراحل پخت غذا را از نزدیک مشاهده کنند. انواع غذاهای دریایی و ماهی تازه، گوشت و پاستاهای خوش طعم و لذیذ با سرویس دهی فوق العاده به مشتریان ارائه می شود. در این رستوران تسهیلات ویژه ای برای بازی کودکان در نظر گرفته شده و بخشی نیز برای اجرای موسیقی زنده در نظر گرفته شده است. به همین دلیل، رستوران لاتیتود هم فضایی برای غذا خوردن و هم مکانی برای استراحت و آرامش است. شب ها هم برنامه های مفرح و سرگرم کننده ای برای مشتریان اجرا می شود و مثلا سه شنبه ها شب های عربی و شنبه ها هم فضایی آمریکایی در این رستوران حاکم می شود.

۵- رستوران TOMO با چشم اندازی کامل از دبی

همانطور که گفتیم شما در شهر دبی می توانید تمامی غذاهای جهان را میل کنید چرا که شعبه های مختلفی از رستوران های مختلف در آن وجود دارد. در ستوران TOMO می توانید زیباترین و شگفت انگیزترین چشم اندازهای دبی را در حین غذا خوردن مشاهده کنید. در این رستوران می توانید انواع پیش‌ غذا و سایددیش‌ها و چاشنی‌های ژاپنی را انتخاب کنید و میل کنید. برای کسانی که اهل تست غذاهای مختلف هستند این رستوران می تواند گزینه ی بسیار جالبی باشد.


۶- رستوران نایا Naya

رستوران نایا جدیدا به هتل جمیرا اضافه شده و غذاهای باشکوه مهاراجه های هندی را به مشتریان ارائه می کند. این رستوران مجلل و لوکس در همین مدت کوتاه توانسته خود را به عنوان یکی از بهترین رستوران های منطقه جمیرا دبی به همه بشناساند و با منوی متنوعش محبوبیت زیادی در بین گردشگران و توریست ها کسب کرده است. انواع غذاهای خوشمزه هندی مثل چیکن تندوری، سمبوسه، انواع نان سنتی و روتی در این رستوران سرو می شوند. فضای داخلی و دکوراسیون داخلی این رستوران هم با دکور سنتی هندی و فضای گرم و دلنشینی که دارد فضایی دلچسب برای ناهار یا شام به وجود آورده است.


۷- رستوران ایرانی شایان | Shayan Restaurant

رستوران شایان بدون شک یکی از بهترین رستوران های ایرانی در دبی است. اگر به دنبال رستورانی آرام، مجلل و دلنشین هستید که غذایی خوشمزه و باکیفیت هم ارائه می کند به رستوران شایان بروید. در رستوران ایرانی شایان امکان استفاده از رزرو میز، بیرون بر، سالن نهار خوری خصوصی، پارکینگ و صندلی چرخ دار قرار داده شده است. محیط این رستوران برای برگزاری جلسات اداری در گروه های بزرگ و نشستن خانواده به همراه کودکان خردسال مناسب می باشد. دیزاین این رستوران، مدرن و به روز است و فضای تمیز و زیبا و غذاهای آب دار و لذیذ این رستوران را مشهور کرده است.

ساعات کاری ۶ بعدازظهر تا ۱۲ شب


۸- رستوران Aprons & Hammers

یک انتخاب عالی برای موقعی که می خواهید گروهی به همراه دوستان و خانوادیتان برای صرف شام در دبی بروید، رستوران  Aprons & Hammers یکی از جذاب ترین گزینه های احتمالی برای شما می تواند باشد. این رستوران مشتریان زیادی دارد بنابراین باید انتظار داشته باشید که همیشه شلوغ باشد. بخش اعظم منوی این رستوران را غذاهای دریایی تشکیل می دهد و می تواند بهترین و تازه ترین خرچنگ ها، میگوها، صدف و لابستر را در این رستوران میل کنید. همانطور که مشاهده می کنید این رستوران بهشتی برای کسانی است که اهل خوردن غذاهای دریایی هستند.

ساعت کاری ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب


۹- رستوران Teatro

یکی از محبوب ترین رستوران های این شهر به خصوص برای اهالی دبی، رستوران  Teatroاست که ساخت آن الهام گرفته از سالن های تئاتر بوده و در سال ۲۰۰۱ نیز ساخته شده است. منوی این رستوران شامل انواع سوشی، غذاهای ایتالیایی، کاری‌های پرادویه و حتی پوره سیب زمینی است؛ یکی از لذیذترین و پرطرفدارترین غذاهای منو این رستوران میگوی واسابی نام دارد.

ساعت کاری ۶ عصر تا ۱۱:۱۵ شب


۱۰- رستوران لا پاریلا | La Parrilla

یکی از بهترین رستوران های منطقه جمیرا رستورانی آرژانتینی به نام لا پاریلاست که در زبان اسپانیولی به معنای کباب و گریل است. در این رستوران می توانید سفری لذیذ و خوشمزه به دنیای آشپزی آمریکای لاتین داشته باشید و طعم ها و مزه های جدید و بی نظیر را در یکی از بهترین رستوران های منطقه جمیرا دبی امتحان کنید. این رستوران در هتل جمیرا بیچ قرار گرفته و در ارائه انواع کباب و گوشت گریل شده تبحر و مهارت زیادی دارد. فضای داخل رستوران لا پاریلا بسیار گرم و صمیمی است و انواع استیک، غذاهای دریایی، هشت پا و غذاهای گیاهی خوشمزه را می توانید در این رستوران سفارش بدهید. اگر برای یک ناهار یا شام رومانتیک به دنبال رستورانی مناسب می گردید لا پاریلا گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود.


۱۱- رستوران  Mythos Kouzina & Grill

یکی دیگر از بهترین رستوران های دبی که در سال های اخیر هم ساخته شده، رستوران  Mythos Kouzina & Grillنام دارد. اگرچه فضای این رستوران غذاخوری کوچک و دنجی هست، دیوارهای سنگ سفید و فضای شبیه به غار آن هر کسی را وسوسه می کند که به سمت آن برود. منوی رستوران بسیار متنوع و شامل انواع پیش‌غذا، غذای اصیل و دسر است، حتی انواع غذای دریایی هم در منو وجود دارد. هر غذایی که از منو انتخاب کنید، کیفیتی عالی و طعمی بی ‌نظیر دارد که تا مدت ‌ها فراموش نمی ‌کنید.


۱۲- رستوران Loca

یک رستوران عالی با محیطی کاملا آرام و دوستان که جز محبوب ترین رستوران های شهر دبی محسوب می شود و در آن می توانید انواع غذاهای مکزیکی را نیز سرو کنید. اگر اهل امتحان کردن طعم‌های جدید و متفاوت هستید، برای چشیدن غذاهای جدید می توانید رستوران loca را در لیست جاهایی که برای سرو غذا در دبی انتخاب کرده اید قرار دهید.

ساعت کاری ۱۲ ظهر تا ۲ صبح


۱۳- رستوران ایرانی شبستان | Shabestan Restaurant

رستوران شبستان دارای فضایی دوستانه و سنتی است. از نکات جالب این رستوران می توان به کباب های میکس خانوادگی اش اشاره کرد که در سینی هایی بزرگ و به صورت یکجا برای تمامی اعضا خانواده سرو می شود. رستوران شبستان یکی از مشهورترین رستوران های ایرانی در دبی است و کیفیت و طعم لذیذ غذاهایش افراد زیادی را به این رستوران می کشاند. اگر دوست دارید در دبی به یک رستوران لوکس و مجلل بروید و یک غذای ایرانی اصیل بخورید یا غذای ایرانی را به دوستان خارجی خود معرفی کنید این رستوران بهترین انتخاب است.

آدرس: امارات متحده عربی، دبی، خیابان بنی یاس، هتل رادیسون بلو، رستوران شبستان
رستوران شبستان
۱۴- Comptoir 102، رستورانی مدرن برای جوانان

رستوران با دکور عالی برای کسانی که می خواهند عکس های متفاوتی از خودشان داشته باشند. رستوران Comptoir 102 یکی از بهترین رستوران هایی شهر دبی است که طراحی آن شبیه به ویلاهای دهه ۱۹۷۰ است. بخشی از این رستوران به کافه اختصاص دارد و بخشی هم برای سرو غذاهای خوشمزه می باشد.

ساعت کاری ۸ صبح تا ۱۰ شب

Comptoir 102، رستورانی مدرن برای جوانان
۱۵- رستوران Downtown Toko

یک رستوران خوب دیگر که در شهر دبی می توانید آن را انتخاب کنید، رستوران Downtown Toko است. این دارای یک شعبه در استرالیا است و غذاهای آن سبک و ساده‌ ای نظیر سالمون ترد اسپایسی، بال مرغ لیمویی و تاکو با آووکادو نیز برای شروع دارد. بهترین غذا در منوی اصلی این رستوران نیگیری گوشت گوساله همراه با پنیرخامه‌ای واسابی است که پیشنهاد می کنیم حتما آن را انتخاب کنید.


۱۶- رستوران ۱۰۱ Dining Lounge and Bar

دیگر رستورانی که در لیست بهترین رستوران های دبی قرار می گیرد، ۱۰۱ Dining Lounge and Bar است. این رستوران برای کسانی که دوست دارند دبی را در شب ببینند بهترین انتخاب است. رستوران ۱۰۱ Dining Lounge and Bar از دو بخش فضای باز و بسته تشکیل شده و دکوراسیون شیک و جذابی دارد.  غذای این رستوران بسیار باکیفیت است و با بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه‌ی غذایی تهیه می‌شود. رستوران گرانی است ولی بدون شک ارزش هزینه کردن دارد.


۱۷- Wild & The Moon یکی از بهترین رستوران های دبی

یک رستوران معروف و محبوب در دبی که در فضای اینستاگرام هم طرفداران بسیاری دارد؛ این رستوران در محیطی دوطبقه قرار گرفته و با گلدان‌های آویز زیبا، تزیین شده است. تمامی غذاهایی که در این رستوران سرو می شوند از کیفیت بالایی برخوردار هستند و جالبه بدانید که تمامی آن بدون گلوتن هستند این رستوران برای کسانی که اهل گیاه خواری هستند منوی ویژه دارد.


۱۸- رستوران Bu Qtair، رستورانی با فضای کاملا متفاوت

یک رستوران محبوب دیگری که در سفر به دبی می توانید آن را برای سرو غذا انتخاب کنید، رستوران Bu Qtair است. در دهه ۱۹۸۰ یک غذاخوری و قهوه خانه برای غواصان مروارید وجود دارد که بر آن ها انواع چای های هندی را نیز سرو می کرد، در این رستوران هم با الهام از آن ها بهترین غذاهای دریایی سرو می شود و بعد از غذا چای هم برای مهمانان آورده می شود. یکی از دلایل محبوبیت این رستوران، سس‌های ویژه‌ای است که همراه با انواع ماهی سرو می‌کند.


۱۹- رستوران Fish Beach Taverna

در کنار دریای دبی رستورانی به نام Fish Beach Taverna نیز وجود دارد که با داشتن میزهای سفید و شیک و لامپ های چشمک زن فضای عالی را به خصوص در شب فراهم آورده است. برای لذت بردن از این رستوران می توانید میزهایی که کنار ساحل قرار دارند را نیز انتخاب کنید. چشم‌اندازهای زیبایی از اطراف را تماشا کنید و از خوردن لذیذترین و باکیفیت‌ترین غذاها در محیطی جذاب و دوست‌داشتنی لذت ببرید.


۲۰- رستوران Em Sherif از بهترین رستوران های دبی

ما در ابتدای مطلب گفتیم که شما در شهر دبی می توانید با غذا و فرهنگ غذایی تمام ملل آشنا شوید. یک رستوران لبنانی با غذاهای عالی در این شهر به نام Em Sherif وجود دارد که می توانید از منوی غذاهای سرد و گرم و مشهوری لبنانی که در آن وجود دارد یکی را انتخاب کنید و میل کنید. پیشنهاد می کنیم که گوشت‌های کبابی رستوران را نباید از دست بدهید و از دسرهای محبوب و لذیذ آن می‌توان محلبیه با عطر بهارنارنج اشاره کرد.

حال که با بهترین رستوران های دبی آشنا شدید، می توانید برای سفرتان برنامه ریزی مشخصی نیز داشته باشید. در صورتی که قصد سفر به این شهر داشتید، پیشنهاد می کنیم حتما راهنمای سفر به دبی را مطالعه کنید تا از راه های کاهش هزینه ها، بهترین هتل ها و … در این شهر مطلع شوید.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار