gardeshban.ir

در سفر برخی چیزها را انتظار داریم رایگان باشد مانند :وای فای هتل ها ؛ تنقلات در هواپیما ؛ برنامه ی گوشی های هوشمند ؛ورود به پارک ها و جشنواره ها.در مورد هزینه ی این موارد و یا اینکه رایگان هستند باید آگاه باشید ؛زیرا ممکن است برای شما مشکلاتی ایجاد کند.
کد خبر: ۱۷۰۰۴
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۸-1398 June 16
گردشبان (gardeshban.ir) :
در سفر برخی چیزها را انتظار داریم رایگان باشد مانند :وای فای هتل ها ؛ تنقلات در هواپیما ؛ برنامه ی گوشی های هوشمند ؛ورود به پارک ها و جشنواره ها.در مورد هزینه ی این موارد و یا اینکه رایگان هستند باید آگاه باشید ؛زیرا ممکن است برای شما مشکلاتی ایجاد کند.

یک شب رایگان در هتل

امروزه برخی از هتل ها برای تبلیغ و درآمد زایی خود پیشنهادی را برای شما در نظر می گیرند و آن این است که اگر دو شب در هتل اقامت داشته باشید ؛ شب سوم را برای شما رایگان در نظر می گیرند.می توانید قبل از سفر لیست هتل ها با این ویژگی را در بیاورید.

برخی از هتل ها نیز هستند که برای شب دوم اقامت شما درصدی تخفیف در نظر می گیرند.این 
حمل و نقل رایگان و یا ارزان

هزینه پارکینگ، هزینه تاکسی و یا بنزین جز هزینه های حمل و نقل سفر محسوب می شود.برخی از هتل ها دارای سرویس حمل و نقل از فرودگاه و یا به فرودگاه ؛برخی دیگر نیز دارای حمل و نقل رایگان به مکان های دیدنی شهر هستند.این ویژگی هتل ها معمولا در سایت برای تبلیغ بازگو می شود.پس هنگام انتخاب هتل به این موارد توجه کنید.


ورود رایگان به پارک های ملی

برخی از پارک های ملی به مناسب چند صدمین سالگرد خود ؛جشن هایی دارند که ورود به این جشن ها کاملا رایگان می باشد.با خبر داشتن از این جشن ها می توانید در آنها شرکت کنید و ساعاتی را خوش بگذرانید.

کلاس های رایگان

اغلب سفر رفتن همراه با یادگیری چیزهای جدید است.در تورها معمولا موضوعاتی برای شما بازگو می شود که شما را در سفر کمک می کند.در برخی از کشتی ها نیز کلاس های کوتاه ساعتی ستاره شناسی و جانورشناسی حین سفر برگزار می شود.

گردش ساحلی رایگان

در برخی کشورها که دسترسی به ساحل دارند پیشنهادهایی از قبیل گشت و گذار یکروزه در ساحل ؛نهار ؛وای فای و یا حتی اقامت رایگان ارائه می شود.کافیست با بررسی سایت ها از این موارد باخبر شوید و نهایت استفاده را ببرید.

غذا و نوشیدنی رایگان

در برخی از هتل ها بنا به مناسبتی و یا در روز خاصی و یا می تواند جز برنامه ی همیشگی هتل باشد ؛ یک وعده صبحانه یا نهار رایگان برای مسافران در نظر می گیرند.این پیشنهاد  حتی می تواند مثلا برای مسافرانی باشد که بیش از دو روز اقامت داشته باشند.این مورد در هر هتلی می تواند متفاوت باشد.

امکانات بیمه ای رایگان

برخی از شرکت های مسافرتی برای مسافران همیشگی خود و یا مسافرانی که خواستار پرواز با کلاس های بالا هستند ؛خدمات بیمه ای رایگان را به عنوان تخفیف در نظر می گیرند.حتی ممکن است امکاناتی که در اختیار مشتریان می گذارند متفاوت و یا با حق انتخاب باشد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار