gardeshban.ir

یکی از بهترین راه ها برای شناخت فرهنگ هر شهر امتحان غذاهای مختلف آنجاست اما اگر قرار باشد در طول سفر برای همه وعده ها به رستوران بروید هزینه های سفرتان خیلی زیاد می شود.
کد خبر: ۱۷۰۹۵
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۸-1398 June 19
گردشبان (gardeshban.ir) :
برای جلوگیری از بالا رفتن هزینه ها می توانید در هاستل بمانید و خودتان آشپزی کنید اما معمولا کسی دوست ندارد در زمان کمی که در سفر هست به جای گردش و تفریح در آشپزخانه آشپزی کند اینجاست که بهترین راه این است که یک سری از غذاهایی که خیلی سریع آماده می شوند را انتخاب و در طول سفر آن ها را درست کنیم تا با تغذیه سالم ازمسافرت خودمان بیشتر لذت ببریم. می خواهیم تعدادی از سریع ترین غذاهای خوشمزه ای که به درد درست کردن در هاستل می خورند را معرفی کنیم.

غذاهای مناسب برای هاستل

پاستا غذایی عالی برای کسانی است که به صورت گروهی و خانوادگی به سفر رفتند. این غذا نسبت به اسپاگتی خیلی بهتر است چون به راحتی می توانید با اضافه کردن کمی گوجه و زیتون آن را به یک سالاد سرد خیلی خوشمزه تبدیل کنید. پاستا بهترین جایگزین برای ماکارانی و پنیر است.

پاستا


اگر به کشور گرم سفر کردید ممکن است فکر کنید که سوپ گزینه مناسبی برای غذا نیست اما می توانید در این کشورها از سوپ گازپاچو که برای جنوب اسپانیاست و به صورت سرد سرو می شود استفاده کنید. در آخر یک روز بعد از اینکه از گشت و گذار به هاستل برگشتید تنها چیزی که برای درست کردن یک سوپ خوشمزه احتیاج دارید یک مخلوط کن است. سوپ غذای زود هضمی است و آنقدر مقوی است که با آن راحت سیر می شوید.

سوپ

سیب زمینی تنوری بهترین غذا برای کسانی است که می خواهند خیلی سریع یک چیزی درست کنند و برای تفریح به بیرون بروند. برای این کار فقط کافی است روی یک سیب زمینی چندین برش ایجا کنید و آن را به مدت ۹۰ دقیقه در فر بگذارید تا کاملا طلایی بشود و بپزد برای تزئین روی این سیب زمینی می توانید از مواد متنوع زیادی مثل لوبیای پخته به همراه پنیر استفاده کنید.

سیب زمینی تنوری

وقتی دقیقا نمی دانید که غذا را چجوری بخورید راحت ترین راه این است که آن را لای کمی نان بپیچید و ساندویچ کنید! اینجوری می توانید این ساندویچ را همراه خود به بیرون ببرید و در طول روز هر وقت احساس گرسنگی کردید به راحتی آن را میل کنید. برای درست کردن بوریتوی مکزیکی فقط احتیاج به کمی فلفل، آووکادو، سس گوآکاموله، گوشت و لوبیا دارید، البته می توانید به سلیقه خودتان دستور پخت را تغییر دهید!


سالاد

سالاد فقط سبزیجات و سیب زمینی نیست، می تواند کاملا شما را سیر کنند و مثل غذاهای دیگر همه مواد مغذی را به بدنتان برساند. به غیر از گوجه، خیار، کاهو و زیتون کمی پنیر و گوشت هم به سالاد خودتان اضافه و در کمتر از ۲۰ دقیقه آن را درست کنید.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار