gardeshban.ir

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: باید برای سرعت بخشیدن به سفر‌های زائران اربعین حسینی، تمام خدمات و امکانات را به خدمت بگیریم.
کد خبر: ۱۷۰۹۹
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۸-1398 June 19
گردشبان (gardeshban.ir) :
به گزارش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، عبدالهاشم حسن نیا در نشست هم‌اندیشی راهکار‌های ارتقای سطح خدمات و کاهش اتلاف وقت زائران در سفر‌های اربعین با تاکید بر اهمیت سرعت بخشیدن به خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی، اظهار داشت: اتلاف وقت مردم حق‌الناس است و باید برای سرعت بخشیدن به سفر‌های زائران اربعین حسینی، تمام خدمات و امکانات را به خدمت بگیریم که این امر، هم خدمت به مردم و ثواب اخروی است و هم خدمتگراران به نوعی در زیارت اربعین سهیم خواهند بود.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: حماسه اربعین به یمن حضور عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) هر سال شکوه، عظمت و وسعت بیشتری می‌یابد، بنابراین به همان نسبت، باید امکانات و خدمات نیز توسط دستگاه‌های مرتبط به ویژه خدمات جاده‌ای و تامین وسایل نقلیه عمومی برای زائران وایجاد تسهیلات در پایانه‌های مرزی افزایش یابد.

وی تصریح کرد: برگزاری این نشست به این معناست که باید از هر فرصتی برای خدمت‌رسانی به مردم به ویژه مشتاقان مکتب ابا عبدالله الحسین (ع) بهره بگیریم تا بتوانیم در پویایی این نهضت بی بدلیل بشریت، سهم و وظیفه انسانی و اداری خود را ادا کنیم.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار