gardeshban.ir

افراد همیشه هنگام بسته بندی چمدان برای سفر دچار مشکل می شوند.حال در این مقاله ترفندهایی برای بسته بندی راحت و درست مطرح شده است که بسیار کارآمد می باشد.
کد خبر: ۱۷۱۲۰
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۸-1398 June 20
گردشبان (gardeshban.ir) :
افراد همیشه هنگام بسته بندی چمدان برای سفر دچار مشکل می شوند.حال در این مقاله ترفندهایی برای بسته بندی راحت و درست مطرح شده است که بسیار کارآمد می باشد.


1. استفاده فوق العاده از فضای مخفی

خلاق باشید تا از هر فضای دور از ذهن و مخفی چمدان نیز استفاده کنید.مثلا داخل کفش جای مناسبی برای گذاشتن جوراب ها و یا حتی چیزهای شکستنی مانند عطر است.

2. رول کردن در مقابل تا کردن

بحثی که همیشه در میان است و هرکس نظر خود را دارد. اما شما این را در نظر بگیرید که لباسها را تا کرده، جای کمتری گرفته اما چروک شده اند اما لباسهای رول شده شاید کمی بیشتر فضا اشغال کنند اما در مقابل دیگر چروک نمی شوند.


3. لباس ها داخل یکدیگر

اگر سر تا کردن لباس ها و یا رول کردن به توافق نرسیدید، می توانید از قرار دادن لباس ها درون یکدیگر استفاده کنید. این کار برای لباسهایی مانند بلوز و تیشرت کارآمد است. همچنین می توانید کمربندتان را نیز درون یقه ی لباس ها برای جلوگیری از چروک شدن، جاساز کنید.

4. جداسازی بر اساس وزن

با یک حساب سر انگشتی متوجه خواهید شد که کدام لباسها وزن بیشتری خواهند داشت. لباسهایی نظیر ژاکت که با رول کردن سنگیرتر نیز به نظر می رسند را سر چمدان گذاشته و بقیه وسایل سبک را ته چمدان یعنی قسمت چرخ ها بگذارید.

5. استفاده از کلاه حمام

می توانید چندین کلاه یکبار مصرف حمام را تهیه کرده تا بتوانید کفش را هنگام کثیف بودن درون آنها قرار داده و با خیال راحت درون چمدان بگذارید.

6. ذخیره سازی لوازم جانبی

لوازم کوچک مانند رم و یا جواهرات نظیر گوشواره و انگشتر را برای اینکه درون چمدان گم نشوند و به راحتی نیز پیدا شوند، درون کیف های کوچک زیپ دار و یا قوطی های قرص قرار دهید.

7. لباس های تمیز

اگر برای چندین روز به سفر می روید، حتما لباس ها را قبل از سفر شسته و لباسهای تمیز را برای سفر جمع آوری کنید. در سفر نیز سعی کنید لباسها را به محض کثیف شدن، شسته و خشک کنید.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار