gardeshban.ir

با به دنیا آمدن نوزاد، زندگی پدر و مادر وارد مرحله ای تازه می شود. در میان به این مسئله نیز فکر خواهند کرد که آیا با وجود این نوزاد کوچک، می توانند به مسافرت بروند یا خیر؟
کد خبر: ۱۷۱۴۹
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۸-1398 June 21
گردشبان (gardeshban.ir) :
با به دنیا آمدن نوزاد، زندگی پدر و مادر وارد مرحله ای تازه می شود. در میان به این مسئله نیز فکر خواهند کرد که آیا با وجود این نوزاد کوچک، می توانند به مسافرت بروند یا خیر؟ می داینم که ممکن است خطرناک، غیر مسئولانه و دشوار به نظر برسد اما قطعا غیر ممکن نخواهد بود. می توانید با داشتن کمی برنامه ریزی و رعایت برخی نکات، شانس سفر رفتن با نوزادتان را از دست ندهید.

1. شیر دادن

بهترین و سالم ترین غذا برای کودک در هر جایی، شیر مادر است. تغذیه با شیر مادر در طول سفر نه تنها باید حذف شود، بلکه باید اصول بهداشتی با دقت بیشتری رعایت شود. شیر مادر ارزشمندترین چیزی است که بدن نوزاد را در برابر بیماریها محافظت می کند.

2. حامل کودک

حمل کننده ی کودک یک یاری دهنده ی خوب در نگهداری نوزاد است. از آن هم می توانید در داخل ماشین، هواپیما و یا قطار استفاده کنید و هم هنگامی که پیاده روی می کنید. هم نوزاد درون این وسیله آسوده است و هم شما برای جابه جایی نوزاد راحتتر هستید.

3. کالسکه

ممکن است فکر کنید که کالسکه جاگیر خواهد بود، اما نوع جدید آن زمانی که جمع می شوند، بسیار کوچک می شوند، پس نگران نباشید. بسته به نوع سفر شما، اگر قرار باشد زیاد پیاده راه بروید و یا برای خرید و گردش زیاد خارج شوید، خوب است که این وسیله همراهتان باشد. برخی می گویند که در مقصد تهیه می کنند اما باید بدانید که زیاد ارزان هم نیست.

4. دستمال مرطوب

یکی از وسایل مورد استفاده ی پدر و مادر در سفرهای همراه نوزادان، دستمال مرطوب است.ممکن است بخواهید در جایی پوشک کودک را تعویض کنید که دسترسی به آب ندارید، دستمال کاغذی نیز برای پوست لطیف کودک نامناسب است، پس بهترین گزینه استفاده از دستمال مرطوب است.همیشه چند بسته دستمال مرطوب مخصوص کودکان همراه داشته باشید.

5. برنامه ریزی دقیق

همانطور که گفتیم در این سفر نیاز به برنامه ریزی ویژه ای خواهید داشت.ممکن است این اولین تجربه ی سفر شما با نوزادتان باشد و شما دارای آگاهی زیادی نباشید.می توانید قبل از سفر چندین مقاله در رابطه با سفر با نوزادان مطالعه کنید و یا در سایت ها از تجربه و راه کارهای دیگر پدر و مادران در سفر با نوزادشان استفاده کنید.

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار