gardeshban.ir

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد با اشاره به بهره‌برداری از ساختمان استقرار پلیس توریسم در بافت تاریخی یزد در هفته اول مهرماه گفت: این مکان با اعتباری بالغ بر دو هزار میلیون ریال بهره‌برداری بهره‌برداری خواهد شد.
کد خبر: ۱۷۲۲۴
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۸-1398 June 23
گردشبان (gardeshban.ir) :
«سید مصطفی فاطمی» با اشاره به پیشرفت ۸۰ درصدی محل استقرار پلیس توریسم در بافت تاریخی یزد اظهار کرد: مرمت این مکان تا پایان شهریور ماه به پایان می‌رسد و هفته اول مهر ماه، هم زمان با هفته گردشگری و نیروی انتظامی به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان این‌که این مکان با اعتباری بالغ بر دو هزار میلیون ریال بهره‌برداری بهره‌برداری خواهد شد، گفت: سرقت و بی‌احترامی به گردشگران، تردد وسایل نقلیه در بافت تاریخی و گران فروشی از دلایل ایجاد پلیس توریسم یا پلیس گردشگری برای اولین بار در شهر یزد است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد با بیان اینکه مکانی در بافت تاریخی شهر یزد برای استقرار پلیس توریسم اختصاص یافته است، تصریح کرد: این مکان از سوی دفتر حفظ و احیا بناها، محوطه ها و بافت‌ های تاریخی میراث فرهنگی کشور که زمینی بلا استفاده در بافت بود بازسازی و تجهیز خواهد شد.

فاطمی در پایان امنیت را مهم‌ترین رکن گردشگری خواند و گفت: نیروهای پلیس مسلط به زبان‌های خارجی و آشنا به مسائل گردشگران در بافت جهانی یزد مستقر می‌شوند و نقش بزرگی را در پیشبرد اهداف تنها شهر ثبت جهانی شده ایران خواهند داشت.

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار