gardeshban.ir

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از آماده‌باش 600 دستگاه سواری و اتوبوس برای جابجایی زوار اربعین در محورهای برون شهری خبر داد.
کد خبر: ۱۷۳۲۹
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۸-1398 June 26
گردشبان (gardeshban.ir) :

فریبرز کرمی، با بیان اینکه تدابیر لازم بای جابجایی زوار اربعین اندیشیده شده، افزود: 200 دستگاه اتوبوس و 400 دستگاه سواری کرایه آماده ارائه خدمات به زوار اربعین هستند.

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که حمل و نقل با اتوبوس صرفه اقتصادی بیشتر برای زوار دارد، عمده تمرکز برای جابجایی رواز از این طریق خواهد بود.

وی ادامه داد: کرمانشاه به عنوان استان پس‌کرانه برای جابجایی زوار تعریف شده و یازده استان معین دیگر نیز امکانات خود را در کرمانشاه مستقر می‌کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از تشدید نظارت بر تعرفه و کرایه حمل و نقل برای جابجایی مسافرین در ایام اربعین هم خبر داد تا جلوی هرگونه تخلف و اخذ وجوه اضافه از زوار گرفته شود.

به گفته کرمی، تدابیر لازم برا تامین سوخت خودروهای بخش حمل و نقل عمومی نیز اندیشیده شده و یک دستگاه جایگاه سیار گازوئیل در پایانه مسافربری شهید کاویانی، دو دستگاه جایگاه سیار بنزین و گازوئیل در مسیر برگشت سرپل‌ذهاب به اسلام آباد غرب و  دو دستگاه جایگاه سیار بنزین و گازوئیل در پایانه مرزی خسروی برای این منظور مستقر خواهد شد.

وی با بیان اینکه مشکلی از نظر کمبود ناوگان حمل و نقل در این ایام وجود نخواهد داشت، از زائرین خواست برای تردد در مسیر مرزها حتما از خودروهای حمل و نقل عمومی استفاده کنند، نه مسافربرهای شخصی غیرمجاز.
 

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار