gardeshban.ir

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان با بیان اینکه در ۵ ماه ابتدای امسال نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد گردشگر بیشتر را در استان همدان شاهد بوده‌ایم، گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در استان بهره برداری از پروژه دستکند شهر سامن است.
کد خبر: ۱۷۳۹۴
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۸-1398 June 28
گردشبان (gardeshban.ir) :
علی مالمیر پنجشنبه 28 شهریور ماه در جلسه شورای اداری شهرستان ملایر که در بخش سامن با حضور مدیران اجرایی ملایر برگزار شد، افزود: در استان همدان با خط مشی هایی که استاندار همدان کشیده، گردشگری بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر شاهد رشد خوبی در حوزه گردشگری در استان و به ویژه در شهرستان ملایر بوده ایم، افزود: ملایر به عنوان شهر ملی منبت شناخته شده و به زودی نیز جشن شهر جهانی منبت در ملایر جشن گرفته می شود و همین موضوع باعث شده نام استان همدان و شهرستان ملایر روی آنتن برود.

نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه برای حل مشکلات روستاها از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم، پیگیری برای حل مطالبات، مشکلات و نیازهای روستاها را از اولویت های شهرستان برشمرد و کوتاهی در این راه را شایسته خدمتگزاری به مردم روستا ندانست.

حجت الاسلام احد آزادیخواه تأمین آب شرب روستاها را ضروری و احداث مجتمع آبرسانی را تنها راه حل رفع این مشکل عنوان کرد و افزود: با پیگیری نمایندگان ملایر مجوز احداث 5 مجتمع آبرسانی از ردیف اعتبارات ملی اخذ شده که با احداث مجتمع مشکل آب شرب روستاها حل می شود.

وی با بیان اینکه در حوزه روستایی فعالیت‌های خوبی صورت گرفته و همه روستاهای شهرستان سهمی در بهسازی و آسفالت داشته‌اند، عنوان کرد: پروژه چهارخطه شدن محور ملایر- بروجرد در حال انجام است اما سرعت اجرای پروژه باید بیشتر شود.

نماینده مردم ملایر در خانه ملت از همه کسانی که تلاش کردند تا عزاداری سید و سالار شهیدان در دهه اول محرم در شهرستان ملایر با امنیت کامل و با بهترین وجه انجام شود قدردانی کرد.


بخشدار سامن نیز با بیان اینکه خدمات بسیار خوبی توسط دولت تدبیر و امید در بخش سامن ارائه شده و لازم است تا خدمات گسترش یابد، اظهارکرد: تاکنون بیش از ۳۰ روستای بخش سامن بهسازی و آسفالت شده و امسال نیز ۱۵ روستا بازسازی می شوند.

مصطفی عبدالملکی با اشاره به اینکه انتظار داریم هرچه سریعتر فاز اول پروژه شهر دستکند سامن به اتمام برسد و برای عموم قابل بازدید باشد، گفت: اصلاح شبکه برق و آب روستایی در برخی روستاهای بخش سامن نیاز و از انتظارات مردم این بخش است.

در ادامه امام جمعه شهر سامن با تأکید بر اینکه همه باید دست به دست هم بدهیم تا توسعه بخش سامن بیشتر از این شود، افزود: در وضعیت اقتصادی کنونی می‌توانیم با همکاری و تعامل همانطور که تاکنون نیز وجود داشت تحریم‌های استکبار جهانی را خنثی کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی از مدیران استانی و به ویژه فرماندار و نمایندگان به علت فعال کردن پروژه های تعطیل شده در بخش سامن تقدیرکرد.

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار