gardeshban.ir

دهکده گنجنامه همدان؛ مجموعه ای از بهترین امکانات تفریحی، ورزشی، پذیرایی و اقامتی می باشد که در طبیعت بکر الوند با ...
کد خبر: ۱۷۴۱۷
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۸-1398 June 30
گردشبان (gardeshban.ir) :
دهکده گنجنامه همدان؛ مجموعه ای از بهترین امکانات تفریحی، ورزشی، پذیرایی و اقامتی می باشد که در طبیعت بکر الوند با آب و هوای مطبوع کوهستان و چشم انداز های زیبا آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران داخلی و خارجی می باشد

در این دکده علاقمندان به تفریحات مهیج از امکانات خاص ورزشی نظیر سکوی پرش بانجی‌ جامپینگ، کابل پرواز تیرول، دیواره سنگ‌نوردی، پیست تریال، تعادل هوایی(رنجر) میتوانند استفاده نمایند.

از سایر امکانات این دهکده: سالن بولینگ، پینت بال، پیست سورتمه سواری به همراه خدمات ویژه تفریحی شامل خط تله‌کابین رفت و برگشت، کافی‌شاپ و رستوران‌های متنوع، شهربازی سرپوشیده، باغ گیاهان و پارکینگ‌های روباز و سرپوشیده قابلیت حضور گردشگران را در بهترین شکل می توان نامبرد.

با تله‌کابین گنج‌نامه بالاتر از ابرها به ارتفاعات کوهستانی سفر کرده و از زیبایی‌های نهفته در دل رشته کوه الوند از جمله طبیعت دلربا، کوه‌ها و صخره‌های بلند و آبشار زیبای گنج‌نامه و سایر جذابیت‌های گردشگری بهره مند خواهید شد.

با خرید از غرفه‌های فروشگاهی صنایع دستی، پوشاک، عرقیجات، محصولات فرهنگی، سوغات در کنار آتلیه عکاسی دیگر نیازی برای کشیدن رنج آمدوشد به مرکز شهر هم نخواهید داشت.

دهکده گنجنامه برای پذیرایی از شما گرامیان بهترین رستوران‌های سنتی و فرنگی، کافی‌شاپ و ... را فراهم ساخته تا عزیزان بازدید کننده ساعاتی طولانی و حتی چند روز از ایام سفر خود را در این دهکده در کنار الوند کوه همیشه سرفراز بگذرانند.

دهکده گنج‌نامه تنها پنج کیلومتر با پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین (همدان) و در مجاورت کتیبه‌های کهن و آبشار مصفای گنج‌نامه واقع شده است.

دهکده گنجنامه همدان، جایی برای استراحت، تفریح و آرامش/تصاویر

دهکده گنجنامه همدان، جایی برای استراحت، تفریح و آرامش/تصاویر

دهکده گنجنامه همدان، جایی برای استراحت، تفریح و آرامش/تصاویر
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار