gardeshban.ir

معمولاً بعد از یک روز گشت و گذار در شهر مقصد سفرمان، با درد گردن و شانه به اتاق هتل خود باز می گردیم.
کد خبر: ۱۷۴۹۷
تاریخ انتشار : دوشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۸-1398 July 01
گردشبان (gardeshban.ir) :
این وسیله های سنگین می توانند برای ما مشکلاتی از قبیل سردرد های ممتد و درد در ناحیه گردن و کتف ایجاد کند، گرچه هتل های بزرگی مانند هتل اسپیناس پالاس تهران و هتل استقلال تهران با ارائه خدمات ماساژ در سالن های اسپا کمک میکنند تا دردهای شما بهبود پیدا کنند ولی بازهم با در این مطلب قصد داریم شما را با چند روش ساده آشنا کنیم تا به سادگی بتوانید کیف خود را سبک تر کنید:

۱- اول از همه باید کیفی مناسب خریداری کنیم:

بسیاری از کیف های موجود در بازار، حتی قبل از آن که وسیله ای را در آن ها قرار دهید، وزن نسبتاً سنگینی دارند. پس اولین قدمی که لازم است برای سبک تر کردن کیف خود برداریم، انتخاب کیفی سبک می باشد.

۲- کیف خود را برای مسافرت خالی کنید:

اگر که قصد دارید به یک سفر بروید، آیا واقعاً لازم است که تمام کارت های هدیه، بلیط های مترو و قطار و دیگر وسایل مشابه را با خود به همراه ببریم؟ پس در زمان جمع کردن وسایل، تا می توانید کیف خود را از چنین کارت های بی استفاده ای خالی کنید و تنها پاسپورت ها و کارت های اعتباری و بانکی را در آن ها نگاه دارید.

۳- سایز کیف خود را برای سفر کوچک تر کنید:

این موضوع که همه ی ما دوست داریم سبک سفر کنیم حقیقت دارد، اما هیچ کدام هم دوست نداریم به موقعیتی برسیم که وسیله ای ضروری را فراموش کرده باشیم. زمانی که در سفر هستیم، کرم ضد آفتاب، دارو هایی پر استفاده مانند آسپیرین، دستمال کاغذی و وسایل مشابه دیگری را با خود به همراه می بریم، اما لازم نیست که ضروریات را کنار بگذاریم، بلکه در عوض فقط کافیست نسخه های مسافرتی هرکدام را تهیه کنیم.

۴- از سکه هایتان استفاده کنید:

سکه هایی که در زمان خرید در کف کیف جمع می شوند و ما معمولاً تا پایان سفر استفاده از آن ها را فراموش می کنیم، یکی از اصلی ترین دلایل سنگین تر شدن کیف هایمان می باشد. ما پیشنهاد می کنیم که یا هر روز آن ها را از کیف خود خارج کرده و درون جعبه ای در اتاق هتلتان نگهداری کنید تا در روز آخر سفر با میزان پولی که جمع شده وسیله ای را خریداری کنید و یا کیف پولی بسیار سبک خریداری کنید تا اموال همراه خود را منظم تر مدیریت کنید و بتوانید هر چه سریع تر خود را از دست آن ها راحت کنید!

۵- در پایان روز همه چیز را بیرون بریزید:

شما ممکن است روز خود را با یک کیف تمیز و نسبتاً خالی شروع کنید، اما زمانی که شب به اتاق خود باز می گردید، آن را پر از رسید های خرید و بلیط های ورودی و دیگر وسایل غیر ضروری دیگر کرده باشید. پس هر شب پنج دقیقه به خود فرصت دهید تا بتوانید این چیز ها را از کیف خود خارج کنید. اگر هم که قصد دارید تمامی بلیط ها، برگه های مجوز ورود و دیگر مدارک مربوط به سفر خود را نگاه دارید، می توانید به جای حمل این برگه ها بر روی شانه تان، آن ها را در چمدان بگذارید.

۶- محافظ گوشی خود را عوض کنید:

همه ساله شاهد این موضوع هستیم که گوشی های تلفن همراه هوشمند کوچک و سبک تر می شوند، اما کیس ها و محافظ های مخصوص آن ها سنگین تر و ضخیم تر می شود. اگر که شما هم دارای محافظ های قطور و حجیم هستید، از نسخه های سبک تر این آن ها استفاده کنید.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار