gardeshban.ir

مدیرعامل شرکت راه‌آهن/
سعید رسولی مدیرعامل شرکت راه‌آهن گفت: افزایش قیمت بلیت قطار برای اربعین حسینی نداریم و پیش بینی می‌شود امسال زائران اربعین حسینی تمایل بیشتری برای سفر با قطار در مقایسه با سال گذشته داشته باشند.
کد خبر: ۱۷۵۰۱
تاریخ انتشار : دوشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۸-1398 July 01
گردشبان (gardeshban.ir) :
 سعید رسولی با اشاره به اقدامات انجام‌شده برای تردد زائران در روزهای اربعین به کمک قطار اظهار کرد: در راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران کمیته‌ای با عنوان کمیته اربعین تشکیل شده و در این زمینه برای ارائه خدمات مطلوب به زائران در ایام اربعین جلسات متعددی برگزار شده است.

وی افزود: در این زمینه تصمیمات بسیار خوبی برای تردد زائران در این زمان اتخاذ شده است و پس از نهایی شدن ظرف چند روز آینده به اطلاع مردم خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت راه‌آهن تصریح کرد: امسال جابه‌جایی زائران اربعین حسینی با قطار در مقایسه با سال گذشته رشد چشمگیری خواهد داشت و زائران بسیاری برای عزیمت به کشور عراق به کمک قطارها به مرزها منتقل خواهند شد.

رسولی عنوان کرد: امسال علاوه بر بحث رشد کمی مسافران، تلاش شده است کیفیت ارائه خدمات به زائران را نیز ارتقا دهیم تا این مسافران با آرامش خاطر بیشتر از قطارها استفاده کنند.

وی ادامه داد: اکنون حوزه سیر و حرکت راه‌آهن ایران و همچنین حوزه مسافری در حال تطبیق اطلاعات هستند تا تعداد قطارهای اختصاص داده شده برای تردد زائران اربعین حسینی را تعیین کنند. این تعداد قطار پس از نهایی شدن حتما اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در خصوص بحث قیمت بلیت در ایام اربعین گفت: قیمت بلیت قطار برای اربعین حسینی بر اساس همان قیمت مصوب خواهد بود و هیچ افزایش قیمتی در این زمینه نخواهیم داشت.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار