gardeshban.ir

مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران/
مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران گفت: برنامه های هفته گردشگری با توجه به شعار سال که با محوریت آموزش و مهارت از سوی معاونت گردشگری کشور پایه گذاری شده است در دو بخش جامعه عام شامل تمام شهروندان و جامعه خاص فعالین و دانشجویان صنعت گردشگری در استان تهران برگزار می شود.
کد خبر: ۱۷۵۰۵
تاریخ انتشار : دوشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۸-1398 July 01
گردشبان (gardeshban.ir) :
 پرهام جانفشان مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران با تاکید اینکه ، برنامه های هفته گردشگری در سال ۹۸ با مشارکت و همکاری اصناف و اتحادیه های گردشگری برنامه ریزی و برگزار خواهد شد افزود : بیش از ۳۰ برنامه در قالب نشست و کارگاه آموزشی ، نمایشگاه صنایع دستی ، تورهای تهرانگردی و شهرستان گردی در سطح استان تهران بر گزار می شود.

جانفشان گفت: از تاریخ ۶ الی ۱۰ مهرماه هر روز سه کارگاه و نشست  آموزشی به صورت حضوری و مجازی با مشارکت انجمن موسسات گردشگری برای علاقه مندان برگزار می شود.

مدیر کل میراث فرهنگی تهران در ادامه افزود: تورهای شهرستان گردی در شهرستان های ری ، ورامین ، شهریار ، قرچک ، ملارد و پاکدشت برای علاقه مندان برگزار می شود ، همچنین تور پیاده روی فعالین صنعت گردشگری در بافت تاریخی تهران قدیم نیز با مشارکت انجمن صنفی راهنمایان و دفاتر خدمات گردشگری روز جمعه ۵ مهرماه برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: به منظور توجه حداکثری به رشد  اقتصاد هنر در توسعه گردشگری پایدار نیز نمایشگاه های صنایع دستی در شهر تهران و شهرستان های استان با تخفیف ۱۵ درصدی در عرضه آثار هنری بر گزار می شود.

جانفشان گفت : همچنین تخفیف ۱۵ درصدی در مراکز اقامتی و پذیرایی منتخب نیز از تاریخ ۵ الی ۱۲ مهر به میهمانان تهران عرضه می شود.

گفتنی است علاقه مندان برای اطلاع و شرکت  در تورهای تهرانگردی و شهرستان گردی در استان تهران با ارسال واژه هفته گردشگری به سامانه ۵۰۰۰۵۴۲۰۲۰ می توانند از برنامه های این هفته مطلع شوند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار