gardeshban.ir

شانگهای، بزرگ‌ترین شهر چین و همچنین پر‌جمعیت‌ترین شهر دنیا به شمار می‌آید.
کد خبر: ۱۷۷۴۸
تاریخ انتشار : دوشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۸-1398 July 08
گردشبان (gardeshban.ir) :
بندر شانگ‌های نیز یکی از بنادر پرتعدد و مهم جهان به حساب می‌آید. علاوه بر اهمیت اقتصادی این شهر، صنعت گردشگری آن نیز با استقبال خوبی مواجه است. نکاتی کاربردی که قبل از سفر با شانگ‌های باید در مورد آن بدانید را در این مقاله بخوانید.

قبل از سفر به شانگهای چین این نکات را بدانید+تصاویر


چرا به شانگ‌های سفر کنیم؟

برخی از شهر‌ها دارای جادوی خاصی هستند و به صورت ناخودآگاه گردشگران را به سوی خود جذب می‌کنند، پاریس، ریو و البته شانگ‌های جزو این شهر‌ها هستند. بعد از جنگ جهانی اول، این شهر غنی توانست با فعالیت‌های خاص و عجیب و غریب نظر گردشگران زیادی را به خود جلب کند. این روز‌ها شانگ‌های بیش از پیش دارای رونق است، درآمد بالایی دارد و مردم آن شاد و پرانرژی هستند. همه‌ی این موارد در کنار هم برای متقاعد کردن شما برای سفر به این شهر کافی است.

قبل از سفر به شانگهای چین این نکات را بدانید+تصاویر

بازدید از شهر

طرفداران هنر معاصر چیز‌های جذاب زیادی در شانگ‌های خواهند یافت. معماری تاریخی و خاصی که در کنار رود یانگ‌تسه مشاهده می‌کنید، شبیه به یک موزه عمل می‌کند و شما را به دوران قدیم می‌برد. علاوه بر این در شانگ‌های موزه و نمایشگاه‌های فراوانی از آثار هنرمندان معروف چینی قابل مشاهده و در دسترس است.

قبل از سفر به شانگهای چین این نکات را بدانید+تصاویر

خورد و خوراک در شانگ‌های

در شانگ‌های هیچ نگرانی بابت غذا نخواهید داشت، زیرا از غذای کلاسیک فرانسوی گرفته تا استیک کبابی در آن قابل یافتن است. غذا‌های محلی و شگفت‌انگیز چینی نیز واقعا ارزش امتحان کردن را دارند. 

رستوران‌های خوبی در سراسر شانگ‌های خواهید دید که وعده‌های غذایی مناسب گوشت‌خواران و هم گیاه‌خواران سرو می‌کنند پس برای هیچ‌کدام از وعده‌های غذاییتان نگرانی نخواهید داشت.

قبل از سفر به شانگهای چین این نکات را بدانید+تصاویر

شانگ‌های را ببینید

تغییراتی که در شانگ‌های رخ می‌دهد در هر زمانی از روز قابل مشاهده است. مثلا اگر می‌خواهید به معنای واقعی فرهنگ این کشور را درک کنید و درمورد مردمان محلی بیشتر بدانید، هیچ زمانی را در روز از دست ندهید. یک روز صبح زود بیرون بروید و صبحانه را با خوردن نان محلی و تازه‌ی چینی آغاز کنید.


قبل از سفر به شانگهای چین این نکات را بدانید+تصاویر

کجا بمانیم

در سطح شهر، در هر جایی که بخواهید، حتی با هر قیمتی که مد نظر داشته باشد، در سراسر شانگ‌های سوئیت، خانه، هتل و خوابگاه در دسترس شما است. فقط کافی است در سایت‌های معتبر از تجربه‌های مسافران قبلی مطلع شوید تا سفر بهتری داشته باشید.


مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار